Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dringend probleem ivm tokina 10-17

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • dringend probleem ivm tokina 10-17

    Hallo,

    Ik vertrek aanstaand weekend op reis - maar sinds gisteren heeft mijn tokina 10-17 een vreemd geluid als ik op ondeindig focus. Dus wanneer de voorste ring naar rechts draait.Het is een gebrom dat extreem word wanneer er niet meteen kan gefocust worden. De lens werkt anders goed, maar er is duidelijk ergens iets dat hapert.

    Ik heb geen ijd om nog naar de fotohandelaar te gaan - hoe groot is de kans dat er iets serieus fout is met de lens?

    Ik gebruik de lens voornamelijk onderwater. De camera is een D80. Enkel deze lens geeft het probleem...

    alvast bedankt

  • #2
    Brutte Pech amaai.....

    Oorspronkelijk geplaatst door manis Bekijk bericht
    Hallo,

    Ik vertrek aanstaand weekend op reis - maar sinds gisteren heeft mijn tokina 10-17 een vreemd geluid als ik op ondeindig focus. Dus wanneer de voorste ring naar rechts draait.Het is een gebrom dat extreem word wanneer er niet meteen kan gefocust worden. De lens werkt anders goed, maar er is duidelijk ergens iets dat hapert.

    Ik heb geen ijd om nog naar de fotohandelaar te gaan - hoe groot is de kans dat er iets serieus fout is met de lens?

    Ik gebruik de lens voornamelijk onderwater. De camera is een D80. Enkel deze lens geeft het probleem...

    alvast bedankt
    Dat het niet normaal is weet je zelf ook wel!
    Hoe erg dat is weet niemand hier!
    Het moment is héél ongelukkig!
    Ikzelf zou het er'op wagen tot de motor (in het slechtste geval) eventueel jamm'd
    Deze optie is altijd beter dan ze thuis te laten
    Na het verlof >> service, of garantie!
    Dat is wat ik zou doen, mahja!

    agzz
    I Love Leica

    Comment

    Working...
    X