Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lenzen vergelijk ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lenzen vergelijk ?

    Ik zou graag mijn kitlenzen verkopen en 2 okkasies kopen. Ik vraag me af wat ik best doe :

    De Canon 55-200 kitlens houden of verkopen en een sigma 75-300 f4/5,6 DL kopen

    en de 18-55 kitlens verkopen en sigma 28-135mm IF ASPHERICAL Macro kopen of een 35- 105 f4,5/5,6 kopen ?

    Ik denk dat mijn canons kwalitatief beter zullen zijn ?

    Waarom ik wil veranderen is : de 18-55 is net iets te weinig zoom, om op feestjes foto's te nemen. Ik dacht aan iets die tot 100 of 135 gaat ofzo ...
    Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
    http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

  • #2
    Re: Lenzen vergelijk ?

    De 2 kitlenzen die je hebt krijgen overal een (zeer) goede prijs/kwaliteitsbeoordeling
    Ze zien er alleen erg plastiekachtig uit, je bent een beetje beschaamd om ermee op straat te komen
    Verwisselen voor andere lenzen die je geen duidelijk betere beeldkwaliteit of meer mogelijkheden (bereik, lichtsterkte) geven brengt je niets vooruit
    In deze brandpuntsafstanden zal, als je een beetje oplet, niemand aan je fotos zien dat ze met een goedkope lens genomen zijn
    Koop liever op tijd en stond iets dat je nieuwe mogelijkheden geeft om te doen wat je leuk vind, een macro, een lange tele, een lichtsterke lens, een supergroothoek, you name it

    Comment


    • #3
      Re: Lenzen vergelijk ?

      wat ik vooral wil is een lens met een goed bereik, zoals de 24-105 F4 L maarja, die prijs hé :d
      Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
      http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

      Comment


      • #4
        Re: Lenzen vergelijk ?

        Oorspronkelijk geplaatst door ThEScReW Bekijk bericht
        wat ik vooral wil is een lens met een goed bereik, zoals de 24-105 F4 L maarja, die prijs hé :d
        spaar dan even door en ga meteen voor het betere materiaal... dat zal een wezenlijk en merkbaar verschil geven aan de kwaliteit van je foto's... ok, het duurt langer maar je bent uiteindelijk blij dat je het gedaan hebt.

        ik ben ook al een tijdje aan het sparen voor de Bigma en voor mij kan het ook niet snel genoeg gaan, geloof me... maar ALS ik die lens eenmaal heb, is mijn "kinderhand" weer heel snel gevuld
        With Canon, I can (or at least try)
        Photastic.be ~ Passion for the picture
        Nieuwe site

        Comment

        Working...
        X