Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera Canon 400D of 30D?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Camera Canon 400D of 30D?

    Hallo,

    Ik wil een nieuwe spiegelreflex kopen, maar kan niet kiezen tussen de 400D en de 30D. Wat is jullie advies hierin?

    Groeten,
    Travellaar

  • #2
    Re: Camera Canon 400D of 30D?

    Mijn advies om allereerst de zoekfunctie eens te gebruiken , want er zijn al heel veel mensen die voor dezelfde keuze stonden en hier diezelfde vraag gepost hebben.


    Voorbeeldjes:
    thread 1

    thread 2

    En zo zijn er nog vele....

    Mvg, Fre
    Mvg, Fre

    Comment


    • #3
      Re: Camera Canon 400D of 30D?

      Ik heb destijds gekozen om het uitgespaarde geld van de 400D in de lenzen te steken. Maar vandaag ligt de prijs al weer dichter bij elkaar.

      Ik neem aan dat je een 350D hebt, dan zal de 400D voldoen en hou je nog wat budget over om iets extra's te doen.
      Tot sluitertijd, Dirk

      Comment


      • #4
        Re: Camera Canon 400D of 30D?

        Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
        Ik heb destijds gekozen om het uitgespaarde geld van de 400D in de lenzen te steken. Maar vandaag ligt de prijs al weer dichter bij elkaar.

        Ik neem aan dat je een 350D hebt, dan zal de 400D voldoen en hou je nog wat budget over om iets extra's te doen.
        Het lijkt mij dat als je een 350D hebt, je beter ofwel alles op lenzen zet, ofwel toch voor de 30D gaat. Tussen de 350D en 400D lijkt mij niet zoveel verschil te zitten om zo'n "upgrade" te verantwoorden.
        Canon 350D
        Meer op: http://griffintje.deviantart.com of blog: http://griffintje.blogspot.com/

        Comment


        • #5
          Re: Camera Canon 400D of 30D?

          volgens mij heeft de TS nog geen DSLR want in zijn profiel staat bij camera : Casio.

          Hij gaat dus zijn eerste stappen wagen in de DSLR wereld en in dat geval kan ik alleen maar de 400D aanraden en het verschil in prijs met de 30D gebruiken voor betere lenzen...

          Nu ja, als je budget 2500 € is, maakt het niet zooo heel veel uit

          bij deze dus : wat is je budget?
          With Canon, I can (or at least try)
          Photastic.be ~ Passion for the picture
          Nieuwe site

          Comment

          Working...
          X