Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pixmania.be

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pixmania.be

    Hallo,

    Ik ben van plan mijn digitale camera te kopen via pixmania.be.
    (Nikon D80 kit 18-70mm is er 70€ goedkoper dan bij digicamshop).
    Iemand soms ervaring met bestelling via pixmania, wat betreft garantie of service?

  • #2
    Re: Pixmania.be

    Oorspronkelijk geplaatst door Fre84 Bekijk bericht
    Hallo,

    Ik ben van plan mijn digitale camera te kopen via pixmania.be.
    (Nikon D80 kit 18-70mm is er 70€ goedkoper dan bij digicamshop).
    Iemand soms ervaring met bestelling via pixmania, wat betreft garantie of service?
    Heb er al besteld zonder enig probleem. Nog nooit garantie nodig gehad tot nu toe.
    Tot sluitertijd, Dirk

    Comment


    • #3
      Re: Pixmania.be

      Heb daar vorig jaar mijn compactje gekocht & wat ipod prullen.
      geen problemen gehad en snelle levering.

      de laatste tijd heb ik op andere shops mijn spullen wel goedkoper gevonden (studio73)


      EDIT : vraagje niet echt goed gelezen .. garantieservice heb ik ook nog niet nodig gehad (ook niet bijgenomen), die zaken gaan toch meestal naar de fabriek terug, dus dat kan via een andere verdeler ook.
      Instagram | Website | Blog | Facebook | Twitter

      Comment


      • #4
        Re: Pixmania.be

        ik heb ooit een Canon CP-330 gekocht via pixmania...

        levering ging vlot en heb ook nooit van garantie gebruik moeten maken...
        With Canon, I can (or at least try)
        Photastic.be ~ Passion for the picture
        Nieuwe site

        Comment


        • #5
          Re: Pixmania.be

          Ik heb er mijn flitser 580EX van canon gekocht, een externe harde schijf van 300 Giga en een ipod. Allemaal zonder problemen en heel vlot. Maar ik heb ondertussen ook al ontdekt dat je de spullen die je zoekt elders goedkoper kan vinden (oa bij konijnenberg). Eens goed nakijken allemaal is de boodschap!

          Comment


          • #6
            Re: Pixmania.be

            Oorspronkelijk geplaatst door Palyaço Bekijk bericht
            Ik heb er mijn flitser 580EX van canon gekocht, een externe harde schijf van 300 Giga en een ipod. Allemaal zonder problemen en heel vlot. Maar ik heb ondertussen ook al ontdekt dat je de spullen die je zoekt elders goedkoper kan vinden (oa bij konijnenberg). Eens goed nakijken allemaal is de boodschap!
            Ik heb vandaag ook een bestelling van pixmania geleverd gekregen.
            Alles ging zeer vlot. Enkel hun bevestingmail dat alles verstuurd was, heb ik nooit gekregen. Maar je kan alles opvolgen via hun site.

            Je moet bij een bestelling wel opletten dat ze geen extra verzekering aan je broek lappen .

            Het is inderdaad waar dat pixmania voor veel dingen duurder is dan andere winkels. Maar voor andere weeral niet.
            De Freecom toughdrive 250GB is nergens goedkoper te vinden dan bij hen.
            Het is zoals altijd, zoeken en vergelijken.
            BD0497BE : Nikon body + glas
            www.RudyVerrijt.info

            Comment


            • #7
              Re: Pixmania.be

              Ik heb al enkele dingen gekocht bij pix, en bij mij duurt het altijd bijna 2 weken tegen dat ik mijn goederen ontvang ...
              Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
              http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

              Comment


              • #8
                Re: Pixmania.be

                Verplaatst naar geschikter forum . . .
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment

                Working...
                X