Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dringend: CANON powershot S1 IS

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dringend: CANON powershot S1 IS

    Enkelle weken geleden heb ik mij een nieuw foto toestel aangeschaft (Canon EOS 350D) en dan heb ik mijn oud toestel aan men vader over gelaten.
    Nu heeft hij in het begin dat toestel eens getest en de handleiding volledig gelezen. alles in orde.

    Vandaag is het zijn verjaardag en we hebben een ballonvlucht aan hem cadeau gedaan. (of het doro gaat weten we nog niet want zo moeten nog bellen) Dus haalde hij die camera nog eens boven, voor het nog eens te bekijken hoe het in elkaar zat.
    En ja hoor het was te peizen, juist vandaag moest er iets mis mee zijn.

    Nu is de vraag wat het kan zijn, want ik heb geen flauw idee.

    Als je in de zoeker kijkt (digitaal) of op het schermpje kijkt dan kan je niets meer zien van wat in de lens binnenkomt, wat zie je wel allemaal witte (lichte vlakken) en zwarte (donkere vlakken en bijna alle kleuren). deze flippen zowel over het scherm als over de zoeker. Is dit de interne lichtchip die de geest heeft gegeven of licht dat aan iets anders?

    Als het de chip is valt dit onder de garantie? er zit nog anderhalve maand op


    Groete
    Jonas

  • #2
    Re: Dringend: CANON powershot S1 IS

    haal de batterijen er eens een uurtje uit of zo en kijk of het probleem overgaat...

    Als dat niet helpt, denk ik wel dat je van je garantie gebruik moet maken...
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

    Comment


    • #3
      Re: Dringend: CANON powershot S1 IS

      Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
      haal de batterijen er eens een uurtje uit of zo en kijk of het probleem overgaat...

      Als dat niet helpt, denk ik wel dat je van je garantie gebruik moet maken...

      Hebben we gedaan, maar na het terug aanschakelen van de camera hadden we weer normaal zicht, 30 seconden later was het weer de futuristen die het beeld over genomen hadden

      Comment


      • #4
        Re: Dringend: CANON powershot S1 IS

        Alles wordt opgelost normalieter, we hebben het gaan binnesteken in de winkel en het valt normaal onder garantie...


        toch bedankt.

        Comment


        • #5
          Re: Dringend: CANON powershot S1 IS

          Oorspronkelijk geplaatst door Garmir Bekijk bericht
          Alles wordt opgelost normalieter, we hebben het gaan binnesteken in de winkel en het valt normaal onder garantie...


          toch bedankt.
          Veel andere keus had je niet denk ik...

          Hopelijk komt alles goed!
          With Canon, I can (or at least try)
          Photastic.be ~ Passion for the picture
          Nieuwe site

          Comment

          Working...
          X