Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Landkaartje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Landkaartje

    Daar het toch geen weer is om het veld in te trekken dan maar deze beetje aan het experimenteren, en welkom.
    mvg Luc.

    BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

  • #2
    Re: Landkaartje

    Heel mooi werkje.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: Landkaartje

      een schoontje, knap gedaan
      nikon d200 // 28/70f2,8 // 150f2,8 macro// 70f2,8 macro// 50/500 f6,3

      Comment


      • #4
        Re: Landkaartje

        Mooie vlinder, de achtergrond brengt me een beetje in verwarring, hoe hij tot stand kwam en waar de vlinder nu precies op zit?
        Groetjes Christianne
        Christianne's fotoweb
        BD0243nl

        Comment


        • #5
          Re: Landkaartje

          Mooi beestje en mooie compositie !
          www.petervdg.net/Portfolio

          Comment


          • #6
            Re: Landkaartje

            Oorspronkelijk geplaatst door Christianne Bekijk bericht
            Mooie vlinder, de achtergrond brengt me een beetje in verwarring, hoe hij tot stand kwam en waar de vlinder nu precies op zit?
            Aan de achtergrond is gewerkt, maar ik vind het resultaat niet slecht
            Spijtig dat de zwarte partijen in de vlinder wat mee platgedrukt zijn

            Comment


            • #7
              Re: Landkaartje

              Oorspronkelijk geplaatst door Christianne Bekijk bericht
              Mooie vlinder, de achtergrond brengt me een beetje in verwarring, hoe hij tot stand kwam en waar de vlinder nu precies op zit?
              Ik volg.
              mvgr
              antoine200

              Comment


              • #8
                Re: Landkaartje

                Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
                Ik volg.
                mvgr
                antoine200
                Bedankt voor de reacties, misschien een woordje uitleg fototechnisch was dit niet echt een topplaat er mocht iets meer scherpte aanwezig zijn op de volledige vlinder daardoor was deze niet gepost, maar wat me meer stoorde was de achtergrond en deze plaat leende zich hier uitstekend om de vlinder relatief eenvoudig uit de afbeelding te halen en op een afzonderlijke laag te plaatsen hier is een usm op toegepast, voor de ondergrond is via kleurselectie een filter vervagen toegepast, deze heeft ook een minieme uitwerking op de vlinder gehad, bij te samenvoegen vond ik dat de vlinder iets te veel verscherping had en heb deze dan maar laten samenvloeien voor 75 % dekking dit resulteert misschien in de platgedrukte zwarte vlakken.
                In elk geval ligt het resultaat in de beoogde lijn om bepaalde afbeeldingen iets meer dynamiek te geven maar ik heb nog veel te leren daarom is een dergelijke beoordeling mee genomen , nogmaals bedankt.
                mvg Luc.
                BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

                Comment

                Working...
                X