Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jonge vos

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jonge vos



    Jonge vos die diep in zijn hol zich koestert in de inschijnende zon.
    Mvg.
    Robert
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

  • #2
    Re: Jonge vos

    ik vraag me enkel af of je zo een foto kan nemen zonder het nest te verstoren
    nikon d200 // 28/70f2,8 // 150f2,8 macro// 70f2,8 macro// 50/500 f6,3

    Comment


    • #3
      Re: Jonge vos

      Oorspronkelijk geplaatst door jkluits Bekijk bericht
      ik vraag me enkel af of je zo een foto kan nemen zonder het nest te verstoren
      Natuurlijk kan je foto's nemen zonder het nest te verstoren. 100% zeker is dat nooit, maar ik heb dit nest zeker niet vrijwillig verstoord en bij de vos is het zo dat wanneer er wat veel beweging rond zijn nest is, hij zijn jongen verplaatst naar een andere plaats. De vos is misschien wel één van de meest opportunistische wezens die er rondlopen op de aardbol, niet gemakkelijk van zijn stuk te brengen. Plus de wel zéér toevallige ontdekking van dit vossenhol met jankende jongen tijdens het kieken van een Tjiftjaf en daardoor de mogelijkheid van misschien wel een mooi plaatje te kunnen maken, probeer dat dan maar eens dit te negeren.

      Mvg.
      Robert
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

      Comment


      • #4
        Re: Jonge vos

        leuk shot maar een wat afleidende achtergrond.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Jonge vos

          Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
          Natuurlijk kan je foto's nemen zonder het nest te verstoren. 100% zeker is dat nooit, maar ik heb dit nest zeker niet vrijwillig verstoord en bij de vos is het zo dat wanneer er wat veel beweging rond zijn nest is, hij zijn jongen verplaatst naar een andere plaats. De vos is misschien wel één van de meest opportunistische wezens die er rondlopen op de aardbol, niet gemakkelijk van zijn stuk te brengen. Plus de wel zéér toevallige ontdekking van dit vossenhol met jankende jongen tijdens het kieken van een Tjiftjaf en daardoor de mogelijkheid van misschien wel een mooi plaatje te kunnen maken, probeer dat dan maar eens dit te negeren.

          Mvg.
          Robert
          Rekening houdend met deze uitleg, kan ik dit shot appreciëren.

          mvg,

          Roland

          Comment


          • #6
            Re: Jonge vos

            Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
            Natuurlijk kan je foto's nemen zonder het nest te verstoren. 100% zeker is dat nooit, maar ik heb dit nest zeker niet vrijwillig verstoord en bij de vos is het zo dat wanneer er wat veel beweging rond zijn nest is, hij zijn jongen verplaatst naar een andere plaats. De vos is misschien wel één van de meest opportunistische wezens die er rondlopen op de aardbol, niet gemakkelijk van zijn stuk te brengen. Plus de wel zéér toevallige ontdekking van dit vossenhol met jankende jongen tijdens het kieken van een Tjiftjaf en daardoor de mogelijkheid van misschien wel een mooi plaatje te kunnen maken, probeer dat dan maar eens dit te negeren.

            Mvg.
            Robert
            maar foto's nemen met zo een dof op 500mm/f6,3 zonder het te storen is een andere zaak , opportunistische of niet in het wild een gedwongen verhuis moeten maken met de jongen dit brengt volgens mij altijd stress mee die de vos kunnen doen uitwijken
            ik reageer enkel zo omdat in het heetst van het moment van zo een ontdekking te gemakkelijk alleen aan een goede foto gedacht wordt en niet meer aan het leed dat dit kan veroorzaken

            groeten johny
            nikon d200 // 28/70f2,8 // 150f2,8 macro// 70f2,8 macro// 50/500 f6,3

            Comment

            Working...
            X