Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon power shot A 620

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon power shot A 620

    hallo

    aanvankelijk had ik die camera gekocht omdat er een practisch onderwaterhuis bij te kopen was..
    maar nu ik mij verder wil verdiepen in fotografie wil ik dus ook boven water mooie foto's kunnen nemen..vooral de natuur, bloemen, dieren, water,zee..

    wat zijn de mogelijkheden met mijn camera?
    heeft er iemand al mooie natuur foto's kunnen nemen?
    en met zoom?
    graag had ik eens wat foto's gezien gemaakt met een canon powershot A 620
    gewoon om wat bij te leren en te vergelijken met mijn foto's...

    ik vind de foto's van anderen steeds mooier :-))

    en in een bevlieging heb ik al eens naar een canon eos 30D gekeken, maar wil nog wat wachten , de prijs is niet mals , zeker niet als ik er een onderwaterhuis bij wil...en eerst nog wat leren...

    eerst stappen en dan lopen :-)

    groetjes caro

  • #2
    Re: canon power shot A 620

    Oorspronkelijk geplaatst door carooootje Bekijk bericht
    heeft er iemand al mooie natuur foto's kunnen nemen?
    Met élke camera zijn al mooie natuurfoto's genomen!

    Op flickr kan je zoeken per camera. Van de Powershot A620 staan er zo een 3 miljoen foto's op flickr. Ik denk wel dat je daar eventjes zoet mee bent.

    Over de 30D: ik denk als je van een Powershot A620 ineens overschakelt naar een 30D, dat een héle steile leercurve zal zijn. Je bent nog niet eens zeker of je met je huidige toestel mooie foto's kan maken? Maak niet de fout die vele anderen maken door te denken "met een 10 keer duurder toestel zullen mijn foto's wel 10 keer mooier zijn". Hoogstwaarschijnlijk zullen ze zelfs véél minder 'mooi' zijn dan de foto's die je nu krijgt, omdat foto's uit een spiegelreflexcamera meestal nog wat nabewerking vragen. Ik zou zeggen; experimenteer zoveel mogelijk met wat je nu hebt!
    Nikon D80 en toebehoren.

    Comment


    • #3
      Re: canon power shot A 620

      hallo Joost

      alvast heel erg bedankt
      ben ondertussen ook eens naar die site gaan zien en ja, inderdaad, niet te geloven, heel mooie foto's
      Ik dacht dat dit enkel kon met een duurder aparaat...

      ben nu terug vol moed :-) om terug op pad te gaan en verder te leren

      enkel nog één vraag,bij die camera is er ook de mogelijkheid om een lens te kopen, kan je dit aanraden? is dit de moeite voor mijn camera?

      groetjes caroline

      Comment


      • #4
        Re: canon power shot A 620

        Ik had vroeger een S2 IS, en daar bestond ook de mogelijkheid om groothoek- of tele-adapters te kopen. Ik heb lang getwijfeld, en het uiteindelijk toch maar niet gedaan, en ik heb er geen spijt van gehad. Zulke adapters zijn niet bevorderend voor de kwaliteit van de foto, bieden zelden een echt 'beter' bereik, en kosten daarenboven ongelooflijk veel voor wat ze maar doen. Dus nee, ik zou ze je niet aanraden. Hou het geld liever nog wat bij of geef het uit aan iets leuks!
        Nikon D80 en toebehoren.

        Comment

        Working...
        X