Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IJsvogel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • IJsvogel

    IJsvogel op het stokje van de The Fish
    Foto komt zo uit de camera, ik zal het wel horen zeker........

    Nieuwe website

  • #2
    Re: IJsvogel

    prachtig , waar kan ik dat stokje huren
    Ik zal ooit zonder fout leren schrijven

    Comment


    • #3
      Re: IJsvogel

      Das 'n mooie hoor!
      ~Lieve groetjes, Saskia~
      Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600
      Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)

      Comment


      • #4
        Re: IJsvogel

        'k zat er bij, en ik keek er naar...wat een beetje assistentie doen kan he!...mvg!
        Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

        http://pallenhoven.be

        Comment


        • #5
          Re: IJsvogel

          Een mooie!

          Grtz,Fabienne
          Sommige mensen bereiken de hoogste top van de ladder en ontdekken dan pas dat die tegen de verkeerde muur staat.
          BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
          The name of the game is to fill the frame!
          http://Fabke.fotopic.net

          Comment


          • #6
            Re: IJsvogel

            Al een van de betere die ik hier zien voorbijkomen heb!
            Mooie kleuren, goed scherp en genoeg ruimte!!
            [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

            Comment


            • #7
              Re: IJsvogel

              knap
              mooie kleuren
              Panasonic G1

              Comment


              • #8
                Re: IJsvogel

                Aan de grote hoeveelheid foto's van de ijsvogel op dit forum te zien, zou je denken dat het een erg algemene vogel is....
                Niets is natuurlijk minder waar. Het feit dat jullie deze wondermooi gekleurde vogel zo vaak fotograferen is wel duidelijk: het geeft waarschijnlijk een enorme kick om zoiets moois te fotograferen en dat meestal na uren wachten ....
                Ik vermoed dat de meesten niet zo zouden kicken op een kip of een mus

                Met andere woorden : proficiat en doe zo voort.
                Met vriendelijke groeten, Asahi - een Pentax fanaat

                Comment


                • #9
                  Re: IJsvogel

                  Oorspronkelijk geplaatst door Asahi Bekijk bericht
                  Aan de grote hoeveelheid foto's van de ijsvogel op dit forum te zien, zou je denken dat het een erg algemene vogel is....
                  Niets is natuurlijk minder waar. Het feit dat jullie deze wondermooi gekleurde vogel zo vaak fotograferen is wel duidelijk: het geeft waarschijnlijk een enorme kick om zoiets moois te fotograferen en dat meestal na uren wachten ....
                  Ik vermoed dat de meesten niet zo zouden kicken op een kip of een mus

                  Met andere woorden : proficiat en doe zo voort.
                  ik volg,

                  stekje ja daar !!

                  Comment


                  • #10
                    Re: IJsvogel

                    Prachtige foto hoor ! Maar dat ijsvogels zeer zeldzaam zijn moet je nuanceren, door de laatste zachte winters zijn er héél veel ijsvogels, op vrijwel ieder water zijn er te zien, 5 minuten geleden vloog hier nog een ijsvogel weg van bij onze tuinvijver, hij is er niet weg te slaan , een tijdje terug zaten er hier constant 3
                    Maar neemt niet weg dat ik niet kan genieten van deze prachtplaatjes hier
                    1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

                    Comment


                    • #11
                      Re: IJsvogel

                      Proficiat Remip, een zeer mooie foto.
                      We worden hier verwend met deze mooie foto's van ijsvogels, heeft ook zijn nadeel, je gaat kritischer vergelijken.
                      Wat ik eigenlijk in deze foto mis is de doortekening onder de borst van de vogel en de zijkant van de vleugel, heeft waarschijnlijk te maken met de stand van het licht op dat ogenblik.
                      Hier een vb. met wat ik eigenlijk mis in de foto van Remip.

                      Als je goed kijkt zie je nog het puntje van de staart van het visje dat ie juist heeft ingeslikt...mvg!


                      Ik weet het het is misschien muggezifterij en ik vind de foto van Remip heel mooi en zou zo fier als een gieter zijn moest ik ooit zo ééntje kunnen maken.
                      Maar zoals ik eerder al zei door het grote aanbod dat we hier te zien krijgen kun je ook beter vergelijken en daar leer je ook uit.
                      Groetjes
                      Valere

                      Comment


                      • #12
                        Re: IJsvogel

                        Oorspronkelijk geplaatst door valere Bekijk bericht
                        We worden hier verwend met deze mooie foto's van ijsvogels, heeft ook zijn nadeel, je gaat kritischer vergelijken.
                        Er zijn er inderdaad al veel gepasseerd maar dit is toch wel een héle mooie!!!

                        Greetz,
                        Aster
                        When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence!

                        Comment


                        • #13
                          Re: IJsvogel

                          Ik zou heel fier zijn op deze foto

                          Veel succes

                          Comment


                          • #14
                            Re: IJsvogel

                            Mooi.., maar zoals Valere zegt mis ik ook de details, de doortekening op de borst.

                            Ofwel de lichtmeetmethode aanpassen ofwel wachten tot hij/zij zich omdraait naar het licht toe.

                            Compo en scherpte zijn ok.
                            Groetjes
                            ----JO

                            Comment


                            • #15
                              Re: IJsvogel

                              Oorspronkelijk geplaatst door valere Bekijk bericht
                              Proficiat Remip, een zeer mooie foto.
                              We worden hier verwend met deze mooie foto's van ijsvogels, heeft ook zijn nadeel, je gaat kritischer vergelijken.
                              Wat ik eigenlijk in deze foto mis is de doortekening onder de borst van de vogel en de zijkant van de vleugel, heeft waarschijnlijk te maken met de stand van het licht op dat ogenblik.
                              Hier een vb. met wat ik eigenlijk mis in de foto van Remip.

                              Als je goed kijkt zie je nog het puntje van de staart van het visje dat ie juist heeft ingeslikt...mvg!


                              Ik weet het het is misschien muggezifterij en ik vind de foto van Remip heel mooi en zou zo fier als een gieter zijn moest ik ooit zo ééntje kunnen maken.
                              Maar zoals ik eerder al zei door het grote aanbod dat we hier te zien krijgen kun je ook beter vergelijken en daar leer je ook uit.

                              Kan ik mij ook in vinden.
                              mvgr
                              antoine200

                              Comment

                              Working...
                              X