Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

paardeshoots

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • paardeshoots

    een aantal paarden gefotografeerd heb er nog meer maar we mogen er niet zo veel opzetten
    Ben benieuwd naar jullie reactie







  • #2
    Re: paardeshoots

    nr 1 vind ik de mooiste.
    nr 2 lijkt op een doodskaartje vind ik
    Panasonic G1

    Comment


    • #3
      Re: paardeshoots

      Nummer 1 is idd de mooiste. Een paard is uiteindelijk mooier om te fotograferen dan een pony, zoals op foto 3. Die ponies lijken altijd zo dik.
      foto 2 is wel leuk maar je moet er van houden. Wat wel in mijn ogen wat lelijk over komt is dat bij foto 2 het paard een roze onderlip heeft.
      Met vriendelijke groeten, Asahi - een Pentax fanaat

      Comment


      • #4
        Re: paardeshoots

        vind foto 1 en 3 t mooistgroetjes petie

        Comment


        • #5
          Re: paardeshoots

          Alle drie heel goed. Met voorkeur voor de eerste.

          Persoonlijk, dat ligt aan mij hoor....., heb ik een hekel aan kadertjes....
          Jouw tweede foto zou , volgens mij, veel mooier zijn zonder die ovale uitsnit.
          Het neemt te veel de aandacht weg van dat mooie paardenhoofd. Goed belicht, goede DSF en een mooi hoofd maar die ovaal past er imho niet bij. Just my 2€.

          btw: aan je foto's te zien ken je wel iets van paardenfotografie hoor.

          Groetjes
          Skitch

          Nog een editje : Met een paardenexpert gesproken die zag dat de paarden of foto 1 en 2 de grond niet raakten. En de benen staan juist.... De ultieme fotos volgens paarden kenners.
          Alleé : nog een pluim bij.

          Groetjes
          Skitch
          Last edited by Skitch; 15 augustus 2007, 00:41. Reden: Editje bijgevoegd
          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

          Comment


          • #6
            Re: paardeshoots

            tweede voor mij, doet me denken aan de boerderij bij mijn oom, hingen in die uitvoering aaan de wand.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: paardeshoots

              voor mij ook je eerste als voorkeur uit een mooie reeks
              nikon d200 // 28/70f2,8 // 150f2,8 macro// 70f2,8 macro// 50/500 f6,3

              Comment


              • #8
                Re: paardeshoots

                Dank jullie wel voor de opmerkingen en inderdaad van kader op de foto moet je van houden maar de eigenaar vind die geweldig geeft paard een romantische uitstralling

                monique

                Comment


                • #9
                  Re: paardeshoots

                  Ik vind ze alle drie mooi hoor, maar mijn voorkeur gaat naar nr. 1.
                  Wat een mooi paard en hoe fier
                  Prachtig vastgelegd
                  Groetjes
                  Valere

                  Comment


                  • #10
                    Re: paardeshoots

                    De éérste twee vind ik heel mooi
                    De derde is spijtig genoeg niet scherp

                    Comment

                    Working...
                    X