Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto Konijnenberg Gallery (de kleine lettertjes)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto Konijnenberg Gallery (de kleine lettertjes)

    Bij Foto Konijnenberg kan je je foto's uploaden en in aanmerking komen voor een prijs.

    Maar ik lees daar ook dit:

    Degene die materiaal in de Foto Konijnenberg Gallery plaatst verklaart dat hij/zij bevoegd is om dit materiaal te plaatsen: hij/zij garandeert rechthebbende te zijn van het materiaal, of de rechthebbende te vertegenwoordigen van alle intellectuele eigendomsrechten die betrekking hebben op het geplaatste materiaal. Foto Konijnenberg mag de afbeelding kosteloos voor commerciële doeleinden gebruiken, zoals het tonen in de Foto Konijnenberg Gallery of in andere uitingen. In ruil daarvoor maakt de ingeleverde afbeelding kans op leuke prijzen.
    Maw: wij pikken je foto en jij krijgt als 'prijs' een (eventueel) compact camera?

    Of zie ik dat nu verkeerd in ?
    Website: Twostroke

  • #2
    Re: Foto Konijnenberg Gallery (de kleine lettertjes)

    Oorspronkelijk geplaatst door amkrisis Bekijk bericht
    Bij Foto Konijnenberg kan je je foto's uploaden en in aanmerking komen voor een prijs.

    Maar ik lees daar ook dit:



    Maw: wij pikken je foto en jij krijgt als 'prijs' een (eventueel) compact camera?

    Of zie ik dat nu verkeerd in ?
    da's nogal een vage statement van Konijn vind ik... waar eindigt het met het gebruiken van jouw foto... "andere uitingen"... vind het uiterst vreemd gesteld hoor.
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

    Comment


    • #3
      Re: Foto Konijnenberg Gallery (de kleine lettertjes)

      Oorspronkelijk geplaatst door amkrisis Bekijk bericht
      Bij Foto Konijnenberg kan je je foto's uploaden en in aanmerking komen voor een prijs.

      Maar ik lees daar ook dit:



      Maw: wij pikken je foto en jij krijgt als 'prijs' een (eventueel) compact camera?

      Of zie ik dat nu verkeerd in ?
      En 'k heb nog nooit op hun website gezien wie die camera gewonnen heeft elke maand
      Groetjes Vicky

      Comment


      • #4
        Re: Foto Konijnenberg Gallery (de kleine lettertjes)

        Mja, ik had er een foto op staan, maar die is er nu dus terug netjes af...

        Ik vind het een vage (om niet te zeggen verdachte) statement...

        Mocht het nu zo iets zijn als: Je hebt gewonnen, hier is je prijs, en we willen je werk graag publiceren (bv in de winkel, mailing, site, brochure) MET de nodige vermeldingen. Dan zou ik dat een hele eer vinden, zelfs zonder de prijs!
        Website: Twostroke

        Comment


        • #5
          Re: Foto Konijnenberg Gallery (de kleine lettertjes)

          daar gaan we weer ...

          konijn stelt gewoon dat ze graag die foto's gebruiken in bv een folderke
          of op een cadeaubon of ergens op hun site ...
          "pikken" vind ik zwaar gesteld, want de fotograaf behoudt alle rechten.
          "gebruiken" lijkt me beter, en wat zou daar mis mee zijn? je plaatst ze toch
          op hun webstek?

          als je niet akkoord bent, zet er dan geen foto's hé.

          mm
          ∏__|_ ∏__|_
          "no rules, great shots"
          Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

          Comment


          • #6
            Re: Foto Konijnenberg Gallery (de kleine lettertjes)

            Oorspronkelijk geplaatst door amkrisis Bekijk bericht
            Mja, ik had er een foto op staan, maar die is er nu dus terug netjes af...

            Ik vind het een vage (om niet te zeggen verdachte) statement...
            'k dacht dat je de foto's niet kon verwijderen als er al punten zijn gegeven. 'k Heb daar ook foto's staan dus 'k zal direct eens proberen om die te verwijderen.
            Groetjes Vicky

            Comment


            • #7
              Re: Foto Konijnenberg Gallery (de kleine lettertjes)

              Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
              daar gaan we weer ...

              konijn stelt gewoon dat ze graag die foto's gebruiken in bv een folderke
              of op een cadeaubon of ergens op hun site ...
              "pikken" vind ik zwaar gesteld, want de fotograaf behoudt alle rechten.
              "gebruiken" lijkt me beter, en wat zou daar mis mee zijn? je plaatst ze toch
              op hun webstek?

              als je niet akkoord bent, zet er dan geen foto's hé.

              mm

              Het gaat mij puur om die zin he, tuurlijk is het een 'eer' om je werk ergens te zien... Maar een uitleg als die op de site, dat schrikt me toch wel wat af...
              Website: Twostroke

              Comment


              • #8
                Re: Foto Konijnenberg Gallery (de kleine lettertjes)

                Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
                'k dacht dat je de foto's niet kon verwijderen als er al punten zijn gegeven. 'k Heb daar ook foto's staan dus 'k zal direct eens proberen om die te verwijderen.
                Ik had nog geen punten
                Website: Twostroke

                Comment


                • #9
                  Re: Foto Konijnenberg Gallery (de kleine lettertjes)

                  Normaal gezien lees je de voorwaarden voor je deelneemt. Indien niet, dan heb ik hier ook nog wat contractjes die je mag komen tekenen

                  Zoals mm zegt "ben je niet akkoord, plaats dan geen foto"

                  Achteraf komen klagen omdat je je huiswerk niet gemaakt hebt vind ik een beetje flauw.

                  Mvg,
                  TravelToy.
                  www.christian-bailleul.be | Blog

                  Comment


                  • #10
                    Re: Foto Konijnenberg Gallery (de kleine lettertjes)

                    Ik denk dat er enkele mensen mijn opzet niet begrijpen.

                    Dit is zeker geen klaagzang, maar eerder een vaststelling van hun voorwaarden. Ik vroeg gewoon naar jullie mening (ook dank voor jullie mening trouwens)
                    Website: Twostroke

                    Comment


                    • #11
                      Re: Foto Konijnenberg Gallery (de kleine lettertjes)

                      indien ze de fotograaf vermelden zou ik daar persoon niet echt een probleem mee hebben
                      www.designed4u.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Foto Konijnenberg Gallery (de kleine lettertjes)

                        welkom in de wereld van fotowedstrijden :]
                        foto als spiegel of als venster?

                        Comment


                        • #13
                          Re: Foto Konijnenberg Gallery (de kleine lettertjes)

                          Dan moet je ook eens even de kleine letterjes lezen van sites waar je eigne galleries aan kunt maken ed, zoals devianart.com, myspace, etc :-)
                          www.YourConcertShots.com

                          Comment


                          • #14
                            Re: Foto Konijnenberg Gallery (de kleine lettertjes)

                            Als je foto's maakt wil je die toch ook laten zien hé, en liefst aan een groot publiek. Konijnenberg (en anderen) bieden je die kans en verbinden daar wat regeltjes aan wat hun goed recht is. En zoals eerder gezegd: "Ben je het met die regeltjes niet eens, hou dan je foto's op je harde schijf voor jezelf".
                            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                            Comment


                            • #15
                              Re: Foto Konijnenberg Gallery (de kleine lettertjes)

                              Konijnenberg bepaalt zelf de voorwaarden, wat tenslotte hun goed recht is en waar niets onwettelijk aan is. Het is de lezer die beslist deze voorwaarden te aanvaarden of niet . . . zo simpel als wat. ( hetzelfde dus wat mm, jan brouwers en traveltoy hier zeggen )
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                              Comment

                              Working...
                              X