Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe prijslijsten Canon?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe prijslijsten Canon?

    Volgens een winkel in duitsland zou er woensdag een nieuwe prijslijst verschijnen voor canon. Ze zouden nog wat gunstiger zijn. Weet er iemand mss hier iets van? Sta nl op het punt een toestel te kopen.

  • #2
    Re: Nieuwe prijslijsten Canon?

    crap... net te laat, deze middag om een 30D geweest...
    www.scalle.be/blog

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe prijslijsten Canon?

      Net voor de cash-back actie hebben ze de prijzen van sommige lenzen heel sterk verhoogd. Een 70-200 f2,8 IS kon je eerst vinden voor net geen 1.700 euro, een paar weken later was dat minstens 1.900euro (ik heb ze toen nog net aan de "oude" prijs kunnen bestellen).

      Nu de cash-back afgelopen is kunnen ze blijkbaar weer de normale prijzen hanteren.

      Ze spelen met onze voeten bij Canon.....
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe prijslijsten Canon?

        Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
        Net voor de cash-back actie hebben ze de prijzen van sommige lenzen heel sterk verhoogd. Een 70-200 f2,8 IS kon je eerst vinden voor net geen 1.700 euro, een paar weken later was dat minstens 1.900euro (ik heb ze toen nog net aan de "oude" prijs kunnen bestellen).

        Nu de cash-back afgelopen is kunnen ze blijkbaar weer de normale prijzen hanteren.

        Ze spelen met onze voeten bij Canon.....
        dat is toch al lang geen nieuws meer ? dat met die voeten spelen ..

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe prijslijsten Canon?

          Ah, das gelijk de solden in de kleerwinkels, just hetzelfde
          Canon 350D
          Meer op: http://griffintje.deviantart.com of blog: http://griffintje.blogspot.com/

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe prijslijsten Canon?

            Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
            Net voor de cash-back actie hebben ze de prijzen van sommige lenzen heel sterk verhoogd. Een 70-200 f2,8 IS kon je eerst vinden voor net geen 1.700 euro, een paar weken later was dat minstens 1.900euro (ik heb ze toen nog net aan de "oude" prijs kunnen bestellen).

            Nu de cash-back afgelopen is kunnen ze blijkbaar weer de normale prijzen hanteren.
            Geldt dit ook voor bodies?

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwe prijslijsten Canon?

              Ik weet het niet? Het zou gunstiger uitkomen zei die man! Of het nu waar is of dat hij mss zo iets van de prijs nog wat af doet weet ik niet. Ik ga morgen eens bellen. Dan zouden de nieuwe prijzen er zijn. Ik heb hier en in nederland gevraagd of men hiervan op de hoogte is en in beide winkels wist men van niets?? Nu kan het wel zijn dat het landelijk is zie men mij in een winkel. Toch heb ik mijn twijfels. Morgen weet ik mss meer. Groetjes.

              Comment


              • #8
                Re: Nieuwe prijslijsten Canon?

                en waar kan ik die lijsten dan bekijken
                Uiteraard wil ik mij uitgebreid informeren he..

                Risto
                Een veel te zwaar rugzakske met een toestelletje wat glas en een flitske,... Maar vooral veel te weinig tijd.

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuwe prijslijsten Canon?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                  Net voor de cash-back actie hebben ze de prijzen van sommige lenzen heel sterk verhoogd. Een 70-200 f2,8 IS kon je eerst vinden voor net geen 1.700 euro, een paar weken later was dat minstens 1.900euro (ik heb ze toen nog net aan de "oude" prijs kunnen bestellen).

                  Nu de cash-back afgelopen is kunnen ze blijkbaar weer de normale prijzen hanteren.

                  Ze spelen met onze voeten bij Canon.....
                  Welja, ik vraag me eigenlijk af wat Canon daarmee wil bereiken.
                  Weet iemand of canon dat al lang doet die cashback en prijs verhoging/verlaging spelletjes?

                  Ik zie nu dat de 5D een cashback van slechts 150 € heeft, terwijl ik zo in gedachte heb dat de cashback vroeger hoger was?!?
                  Ze gaan bij Canon daar goed moeten opletten dat er niet een paar mensen hun spelletje beu beginnen worden. Een geluk dat ze weinig korrel hebben bij hoge ISO's en een reeks goede lenzen hebben. Eens Nikon op die beide vlakken beetje meer hun best doet vrees ik dat de echte oorlog nabij is.
                  (zou wel goed zijn voor ons hé ;-)))
                  Imagination is more important than knowledge...
                  http://www.kiekje.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nieuwe prijslijsten Canon?

                    De yen is de laatste maanden nog verder gedaald tov de euro, dat kan gewoon in de importprijzen doorgerekend worden
                    Vroeg of laat draait de trend, en omdat het lenen van yen (de zgn "carry trades") één van de elementen is die aan de basis liggen van de huidige financiele crisis, misschien nu, wie zal het zeggen ?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nieuwe prijslijsten Canon?

                      Ben vandaag in duitsland geweest en opnieuw geinformeerd in verscheidene winkels. Geen van de winkels was op de hoogte hiervan. Ik denk dat deze winkelier maar wat uit zijn mouw heeft geslingerd. Anders moesten de andere winkels daar toch ook op de hoogte zijn. Maar ja, ik heb dan vandaag toch een 400D gekocht met accugrip, 17-85 en 70-300 beide met zonnekap, extra accu en extreme III 4GB voor 200euro beterkoop dan hier. Is toch wel de moeite vindt ik om even op te gaan. Enkele onderdelen moesten besteld worden, maar de winkelier heeft naar het depot gebeld en het was voorradig. Volgende week donderdag kan ik hem ophalen. Ik heb wel samen met mijn schoonpa gekocht. We hebben elk zo een set en hebben elk dan 200euro gespaard tov hier.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nieuwe prijslijsten Canon?

                        Oorspronkelijk geplaatst door b-@rt Bekijk bericht
                        Ik zie nu dat de 5D een cashback van slechts 150 € heeft
                        Waar ziet ge dat ? Die cashback actie is toch voorbij?

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nieuwe prijslijsten Canon?

                          Neen, we hebben gewoon in enkele winkels prijzen gevraagd en dan vergeleken en gevraagd wat de laatste prijs was. Voor alles samen hebben we dan 200 euro uitgespaard tov van hier in belgië. Enkel de cash back actie van 80 euro hebben we nog eens extra. Die op de lenzen is inderdaad niet meer.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nieuwe prijslijsten Canon?

                            Amuseert u ermee .

                            Ik ben ondertussen toch teruggekeerd nr de lokale fotoboer.
                            Deze week een kleppenset gekocht die me dan echt niet aanstond.
                            Heb die kunnen terugbrengen.
                            Via online of Duitsland was ik eraan voor de moeite.

                            Goedkoper is niet altijd goedkoper.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nieuwe prijslijsten Canon?

                              Nu ja, het was in Aken en we gaan daar regelmatig winkelen. En de service van de winkel vond ik heel goed. Dus zo ver is het niet voor mij, woon in Tongeren. Maar idd, als je verder woont is het wel minder interessant mss.

                              Comment

                              Working...
                              X