Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

picture styles laden niet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • picture styles laden niet

    hoi
    ik heb een nieuwe 400D en zag op de site van canon dat je een aantal picture styles kan inladen op dit toestel.
    ik heb de bestanden binnengehaald (mac) en mijn toestel aangesloten, daarna de procedure gevolgd die door canon voorgeschreven is, alles gaat goed tot ik de bestanden aanklik om binnnen te halen in het menu van de 40D, de bestanden zijn "grayed out" of dus gewoon niet herkend door de camera software.
    ik heb ze wel al ingeladen in het programma digital photo professional en daar doen ze het wel
    heeft iemand deze picture styles al binen gehaald?
    full frame all the way

  • #2
    Re: picture styles laden niet

    Volgens mij dienen die picture styles alleen maar om in het bijhorende programma te gebruiken, niet in de camera.

    Als Canon extra mogelijkheden wil geven aan een bepaald toestel, dan gebeurt dat altijd via een Firmware-aanpassing, en niet met software die je zo bij op de camera kan plaatsen (Firmware is het besturingssysteem van je camera, daar wil je niet zelf aan prutsen).
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: picture styles laden niet

      Ik heb het bij mijn 30D wel gedaan, via de canon remote software. Is de 400D wel compatible met picture styles?
      Canon 5D2 17-40L, 24-105L, 70-300, 14 2.8L, 24 2.8, 50 1.8, 135 2.0L, 8 peleng, 430EX, ST-E2

      Comment


      • #4
        Re: picture styles laden niet

        volgens de site van canon wel ja
        full frame all the way

        Comment


        • #5
          Re: picture styles laden niet

          je hebt het bestand toch wel uitgepakt he ... ?

          Comment


          • #6
            Re: picture styles laden niet

            ja hoor, unzipped
            full frame all the way

            Comment


            • #7
              Re: picture styles laden niet

              Ik heb ook een 400D en heb ze vogens de procedure via de Canon site op de PC gezet en daarna op mijn camera, ik kan ze gebruiken via de camera en via DPP.
              Op de camera zijn ze dan zichtbaar bij "picture styles", tenminste 3 van de 5 omdat je er maar 3 kunt plaatsen.
              Ik gebruik ze nu alleen nog via het aanpassen van de RAW-bestanden omdat je dan direct het resultaat kunt vergelijken.
              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

              Comment

              Working...
              X