Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoprinter huren?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoprinter huren?

    Binnenkort organiseert onze jeugdhuiswerking een kleinschalig galabal waar we, zoals dat gewoonlijk gebeurt, foto's zullen nemen van de aanwezige koppels. We zijn nu op zoek naar een oplossing om te plaatse foto's te printen die we dan kunnen mee geven. Ik vraag mij af of je ergens zo een dye sub-printer of iets dergelijks kunt huren tegen een betaalbare prijzen (bv: - € per foto) om op kleine schaal te gebruiken. Met de gedachte maar een 20-tal foto's te printen zijn huurbedragen van 250 euro zoals ik ze zie op stake5.be onmogelijk. Natuurlijk hoeft het geen dye-sub te zijn, alle ideeën zijn welkom.

    Hopelijk gaat er bij iemand een lampje branden wat voor onze vereniging hier de oplossing kan zijn, Google laat me niet veel zien.

  • #2
    Re: Fotoprinter huren?

    Dye-sub is vermoedelijk de interessantste oplossing voor iets dergelijks. En veel kosten die toestellen niet (ik zou denken zelfs minder dan die huurprijs die je noemt — je hebt er die minder dan 100 euro kosten). Misschien is tweedehands aanschaffen een oplossing. Ik veronderstel dat je de consumables gewoon altijd zelf moet voorzien. En als je die dan staan hebt, kan je die al eens meer inzetten.

    Of je kan misschien eens praten met een paar andere jeugdhuizen uit de buurt of de jeugdraad in je gemeente/stad om eventueel samen zo 'n toestelletje te kopen en gemeenschappelijk te gebruiken... (ik stel maar wat voor zoals wij vroeger zo 'n dingen probeerden op te lossen).
    Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

    Comment


    • #3
      Re: Fotoprinter huren?

      http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=172985
      To make your dreams come true, wake up

      Comment

      Working...
      X