Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fz50 binnekort, nu nog wat vraagjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fz50 binnekort, nu nog wat vraagjes

    dus het word waarschijnlijk een fz50 binnenkort

    Maar ik heb nog wat vraagjes

    vermits ik in wolvertem woon (nabij brussel) vroeg ik me af wat het beste is
    in een elektronica zaak bij de deur een fz50 gaan halen (en dan duurder betalen) of bij konijnenberg bestellen en laten afkomen (goedkoper doch ver van huis voor herstellingen)

    wat zijn de accesoires die bij die fz50 komen en welke koop ik erna best nog aan (andere fz(5)(3)0 gebruikers?)

    eventuele later vragen komen nog

    veel dank bij voorbaat

  • #2
    Re: fz50 binnekort, nu nog wat vraagjes

    Kijk hier eens

    Daar zie je dat konijn niet erg goedkoop is
    Als je toch online koopt kan je goedkoper
    Ik weet niet of er in belgie ook zo'n site is waar je producten kunt zoeken op prijs
    En wat je nodig hebt is een reserve batterij (geen origineele maar eentje van ebay ofzo ,kosten de helft)
    Voor de rest een tas

    Comment


    • #3
      Re: fz50 binnekort, nu nog wat vraagjes

      Kijk ook eens in het FZ30/50 topic.
      Is heel wat info te vinden.
      Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
      BD0993BE
      Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

      Comment


      • #4
        Re: fz50 binnekort, nu nog wat vraagjes

        Oorspronkelijk geplaatst door superduc Bekijk bericht
        Kijk hier eens

        Daar zie je dat konijn niet erg goedkoop is
        Als je toch online koopt kan je goedkoper
        Ik weet niet of er in belgie ook zo'n site is waar je producten kunt zoeken op prijs
        En wat je nodig hebt is een reserve batterij (geen origineele maar eentje van ebay ofzo ,kosten de helft)
        Voor de rest een tas
        Ik heb een tijd terug een reservebatterij bij Konijn gekocht, ik denk dat ik op en al 15€ betaald heb, het merk is Lenmar. Het leuke is dat deze batterij evenlang meegaat dan de originele Panasonic en ook nog eens sneller oplaad. Ik heb dan wel geen FZ50, maar een doodgewone FZ7...
        Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
        Website : http://runaque.deviantart.com/

        Comment


        • #5
          Re: fz50 binnekort, nu nog wat vraagjes

          Voor de goedkoop: www.vergelijk.be En dan kom je op redcoon uit. 453euro met portkosten.

          Wat nu beter is, via internet of bij de boer, ik weet het niet. Voor herstelling moet je je toestel waarschijnlijk toch opsturen. Maar ik heb mijn toestel zelf bij de lokale boer gekocht. Ik denk dat je moet kijken hoe groot het prijsverschil is zeker?

          Comment


          • #6
            Re: fz50 binnekort, nu nog wat vraagjes

            Voor Panasonic is er alvast een zeer goed reparatiebedrijf in Deinze. Ook voor garantie herstellingen zijn ze erkend door Panasonic.
            In het FZ30 topic staat het ergens beschreven door mij.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #7
              Re: fz50 binnekort, nu nog wat vraagjes

              Bedankt voor de reacties

              Maar toch nog een vraagje
              heeft er iemand al ervaring met Redcoon.be????

              Daar zijn ze toch gemakkelijk 50 euro goedkoper!

              greetz

              Comment


              • #8
                Re: fz50 binnekort, nu nog wat vraagjes



                Daar heb ik hem gekocht, na lang rondkijken en reviews van winkels te lezen. Hij was daar het goedkoopst en de winkel kreeg heel goede kritieken. Heb hem besteld en 24uur later was hij in Leuven! Heel goede service! Hij koste toen 435 euro, nu nog 409 euro denk ik.
                Nikon D80, Nikkor 18-70 mm AF-S DX f/3.5-4.5G IF-ED

                Comment


                • #9
                  Re: fz50 binnekort, nu nog wat vraagjes

                  Wat ik ook nog bij mijn FZ-50 heb bijgekocht, is een UV filter: om de UV stralen uit te lens te houden, maar ook om de lens te beschermen.
                  Ahja, en dan ook nog mijn Raynox groothoek convertor (0,66x).

                  Ik heb hem bij konijn gekocht (zelf gaan halen), hoewel ik goed wist dat hij goedkoper was bij redcoon bvb.
                  Van redcoon zal je niet altijd goeie reacties lezen, terwijl de konijn klanten over 't algemeen wel tevreden zijn.
                  Ander voordeel van konijn is dat ze daar zelf de batterijen verkopen van een b-merk (lenmar): batterij voor fz-50 kost je daar 15 euro ipv 60 euro voor een originele panasonic batterij, dus da's toch ook een hele besparing!

                  Comment


                  • #10
                    Re: fz50 binnekort, nu nog wat vraagjes

                    Bij deze laat ik even wete dat ik men FZ 50 heb besteld bij redcoon.be

                    de hele set incl extra batterij, sd kaartje, tas en natuurlijk het toestel zelf

                    en ik kwam nog altijd goedkoper uit als het toestel alleen in de fnac


                    bedankt voor raad en tot binnekort in het fz30 topic

                    groetjes

                    Comment

                    Working...
                    X