Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotocentrale

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotocentrale

    Wil graag wat fotos laten afdrukken via een goede online afdrukcentrale.
    Aangezien er veel zijn tegenwoordig zou ik toch wel graag willen weten welke nu zowat de beste zijn qua afdrukkwaliteit....

    Iemand tips?

    Zelf afdrukken ook een optie? Of is dit te duur? Heb wel een goede printer...


    Mvg
    "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

  • #2
    Re: Fotocentrale

    zelf afdrukken is heel duur denk ik... tenzij je een high end laserkleurenprinter hebt of zo...

    ik ben steeds tevreden van de kwaliteit van www.extrafilm.be.

    Prijs is goed mijns inziens en je moet pas betalen na de levering als je tevreden bent over de foto's...
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

    Comment


    • #3
      Re: Fotocentrale

      Ik heb er de laatste week van juli 280 besteld bij Pixum en ben er zeer tevreden over.
      In tegenstelling tot de vorige levering waren ze stevig verpakt en binnen de 5 dagen geleverd.
      Met hun vernieuwde software gaat de upload ook veel rapper dan voorheen.
      Het loont de moeite om de prijzen eens te vergelijken.
      PS. Nieuwe leden krijgen gratis prints.

      mvg.
      JP



      Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
      Wil graag wat fotos laten afdrukken via een goede online afdrukcentrale.
      Aangezien er veel zijn tegenwoordig zou ik toch wel graag willen weten welke nu zowat de beste zijn qua afdrukkwaliteit....

      Iemand tips?

      Zelf afdrukken ook een optie? Of is dit te duur? Heb wel een goede printer...


      Mvg

      Comment


      • #4
        Re: Fotocentrale

        Ik laat mijn foto's ook steeds afdrukken bij Extrafilm.

        Foto's zijn altijd heel mooi, regelmatig zijn er acties waardoor je heel wat geld kunt besparen op je afdrukken en bij elke bestelling krijg je een foto-album voor 20 (of was het 40) foto's.

        Ze zijn ook heel snel wat betreft levering, bij mij duurt het altijd slechts 2 werkdagen voor ik mijn foto's heb.
        http://Tacha.Fotopic.net
        Canon eos 400D, 2 kitlensjes, Canon EFS 60mm f/2.8 Macro USM, Canon 1.8/50 EF II & Canon Speedlite 430EX

        Comment


        • #5
          Re: Fotocentrale

          Extrafilm. Je stuurt je foto's online door en 2 dagen later belanden ze netjes verpakt in je brievenbus. Je kan betalen via factuur ( na de levering ! ) of via kredietkaart.
          Heb ook al enkele specials daar laten maken ( oa vergrotingen ) en was daar best tevreden over.
          Greetzzzzzzzzzzzz......
          Wonnie
          www.spectare.be

          Comment


          • #6
            Re: Fotocentrale

            ik laat mijn fotootjes afdrukken bij mijn lokale fotograaf met een eigen minilab en ben er zeer tevreden over,is wel iets duurder maar wel een geweldige service,maar ja duurder?? en dat is maar een opmerking hoor,goedkoper en goedkoop is wat je veel leest op het forum,maar ik vermoedt dat jullie ook graag een job hebben en niet willen gaan werken voor een paar eurotjes he
            een goed bedoelde opmerking.

            Comment


            • #7
              Re: Fotocentrale

              Bij Pixum was het net of er een bruinige sluier over lag,niet tevreden.
              Iets duurder maar heel tevreden bij www.photbox.ie Nette kleuren,goed afgewerkt en in stevig doosje verstuurd.
              Last edited by vonkske; 7 augustus 2007, 18:54. Reden: url aanpassing

              Comment

              Working...
              X