Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HOF en home page foto's - meer 'Extra info' a.u.b.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • HOF en home page foto's - meer 'Extra info' a.u.b.

    De foto's van de Hall of Fame en diegene die op de home page verschijnen zijn dikwijls echte pareltjes. Daarom vind ik het spijtig dat je zo zelden meer info over de opnames terugvindt in het 'Extra informatie' veld.

    Waar is een opname gemaakt? Hoe? Is dit een HDR opname? Welke manipulaties zijn gedaan? Interessante weetjes rond de locatie of gebruikte techniek,...

    Het is spijtig dat net de mooiste opnames op BD zonder veel achtergrond informatie gepubliceerd worden.

    Mag ik de gelukkige fotografen vragen wat meer info toe te voegen? Of de moderatoren vragen om die info altijd op te vragen en toe te voegen?

    Verder mogen de foto's van de home page ook wel wat groter weergegeven worden als je ze aanklikt. De tijd dat een monitor niet veel groter was dan een postzegel is al lang voorbij.
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

  • #2
    Re: HOF en home page foto's - meer 'Extra info' a.u.b.

    De HOF-foto's worden gelinkt naar de topic, meer info moet van de TS komen.
    Groter formaat en meer info bij de homepage-foto: hiervoor vragen we nog wat geduld tot de vernieuwde website er komt.

    Comment


    • #3
      Re: HOF en home page foto's - meer 'Extra info' a.u.b.

      Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
      De tijd dat een monitor niet veel groter was dan een postzegel is al lang voorbij.
      Ook denken aan de talloze mensen met een laptop, dus het lijkt me net goed zo;
      ik vergeet ze ook altijd

      Comment


      • #4
        Re: HOF en home page foto's - meer 'Extra info' a.u.b.

        Mijn portable doet 1400x1024 pixels of zo, dat is toch een tikje groter dan een postzegel .

        De foto's lijken geoptimaliseerd voor een 800x600 scherm maar volgens stokoude statistieken van mijn eigen web site werkte 2 of 3 jaar geleden al minder dan 5% van alle bezoekers nog met zo een scherm.
        Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

        Comment


        • #5
          Re: HOF en home page foto's - meer 'Extra info' a.u.b.

          Dan vergeet ge nog al die mensen die 5 Google en Yahoo bars hebben...

          Of mensen als mij, die meestal 5 rijen tabs hebben openstaan

          Maw: het gaat er nu al niet meer op bij mij (dus laat ons onszelf niet als maatstaf nemen).

          Mij maakt het verder niet uit, ik kom nooit op de Home.

          Comment

          Working...
          X