Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: sensordokter (Canon 30D) omgeving Brugge..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezocht: sensordokter (Canon 30D) omgeving Brugge..

    Door met dit heldere weer op hogere F-getallen te schieten heb ik opgemerkt dat mijn sensor een beurt kan gebruiken (heb het toestel slechts 2 maand en 3 keer van lens gewisseld !!!).
    Ik ben er niet echt bang van maar zou dit graag voor een eerste maal onder begeleiding willen doen van een 'deskundige'.

    Wie kan mij helpen ?
    It's the mind and heart behind a camera that matters, not the gear.

  • #2
    Re: Gezocht: sensordokter (Canon 30D) omgeving Brugge..

    En hier in Leuven ook nog een stofnest in mijne 30D, iemand rond Leuven ervaring met cleanen? Wil er natuurlijk iets voor geven he want die producten kosten ook geld.

    Was de zaterdag naar zee geweest en fotootjes gemaakt met hoog diafragma. Ben me serieus verschoten wat daar allemaal zichtbaar werd

    Greetz,
    Loes

    Comment


    • #3
      Re: Gezocht: sensordokter (Canon 30D) omgeving Brugge..

      Hallo,
      in Gent zit er een man die dat goed kan en die dit ook heel erg degelijk uitlegt.
      Hij heeft er zelfs 2 heel erg duidelijke filmpjes over gemaakt van hoe je het moet doen.
      Natuurlijk is het wel beter dat je eerst de uitleg van hem krijgt en hoort wat je WEL en vooral zeker NIET moet doen.
      Ik heb die uitleg van hem gekregen en gisteren zag ik dus weer een vlekje op mijn sensor en heb die moeten reinigen.
      Ik heb een 30D en was best wel wat zenuwachtig. Maar ik had alle materiaal zoals ik het bij hem gezien had en ik heb de sensor in 1 keer kunnen reinigen.
      Als je het eenmaal gezien hebt houdt het niet veel in hoor.
      Ik heb dan de sensor gestest met een foto te nemen op een wit scherm. in PS de levels op autolevels gezet en ik zag dt mijn sensor weer helemaal clean was.
      groetjes,
      Stefaan
      Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

      Comment

      Working...
      X