Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bert Verlinden - Leuven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bert Verlinden - Leuven

    Hij zit blijkbaar niet meer in de Dieste.. weet iemand of hij nog een fotozaak heeft en waar die dan is in Leuven?
    ----
    http://www.wispr.be

  • #2
    Re: Bert Verlinden - Leuven

    Geen paniek,

    hij is verhuisd naar de Diestsevest.

    De Diestestraat uitlopen (richting station), naar links en enkele honderden meters verder vind je zijn nieuwe winkel op je linkerkant.

    De juiste nummer weet ik niet uit het hoofd, maar zoek ik nog wel op. update: sinds 1 juni dus op de Diestsevest, nr 55. Telefoon 016 23 09 57

    Philip
    Last edited by flamingphilip; 4 augustus 2007, 21:34.

    Comment


    • #3
      Re: Bert Verlinden - Leuven

      Spijtig genoeg niet meer open op zaterdag; we gingen er met de fotoclub allemaal omdat hij kwalitatief gewoon het beste is. Het wordt nu af en toe gedurende de week langsgaan...
      Website: http://www.d-eye.be

      Comment


      • #4
        Re: Bert Verlinden - Leuven

        je kan je foto's digitaal doorsturen naar Bert, en je foto's een uurtje later ophalen, dat doe ik regelmatig

        Comment


        • #5
          Re: Bert Verlinden - Leuven

          Oorspronkelijk geplaatst door flamingphilip Bekijk bericht
          Geen paniek,

          hij is verhuisd naar de Diestsevest.

          De Diestestraat uitlopen (richting station), naar links en enkele honderden meters verder vind je zijn nieuwe winkel op je linkerkant.

          De juiste nummer weet ik niet uit het hoofd, maar zoek ik nog wel op. update: sinds 1 juni dus op de Diestsevest, nr 55. Telefoon 016 23 09 57

          Philip
          Ahh bedankt.. dat is zelfs nog dichter voor mij. Pffw blij om te horen dat hij nog altijd bezig is.
          ----
          http://www.wispr.be

          Comment


          • #6
            Re: Bert Verlinden - Leuven

            Oorspronkelijk geplaatst door Visio Bekijk bericht
            je kan je foto's digitaal doorsturen naar Bert, en je foto's een uurtje later ophalen, dat doe ik regelmatig
            Dat wist ik niet.. op welke site (of mail-adres) moet ik dan gaan om ze te sturen?
            ----
            http://www.wispr.be

            Comment


            • #7
              Re: Bert Verlinden - Leuven

              die heeft geen website. Als vaste klant krijg je een fuji programma dat de connectie met zijn server maakt zodat de foto's naar zijn fronteer worden geladen vanaf je eigen desktop. Ik gebruik dat ook al een tijdje en ben er ook tevreden van. Niettegenstaande ik op een boogscheut van hem woon, moet ik enkel nog "uit mijn kot komen" om foto's te gaan halen, en niet om een geheugenkaartje te gaan afgeven

              Comment


              • #8
                Re: Bert Verlinden - Leuven

                Wat doet deze man zoal in zijn zaak?

                Verkoopt hij bv ook camera's? Of is dit eerder prints, ontwikkeling en the usual kadertjes en fotoboeken?

                En maakt hij ook grotere prints? Goeie kwaliteit enzo?

                En was dit die ene zaak in een recent vernieuwd gebouw. Veel keuzen in albums enzo? Of is dit nog een andere zaak?

                Ik moet mss wat meer buitenkomen
                Website: Twostroke

                Comment


                • #9
                  Re: Bert Verlinden - Leuven

                  't is in de eerste plaats een supergoed en snel fotolabo. Maar hij maakt ook kaders op maat naast de andere fotokaders en albums die hij verkoopt. Hij zat in de voormalige gerenoveerde "Corso" waar er op de bovenverdieping altijd een fotoexpo zat. Ik kan verkeerd zijn, maar het lijkt me dat hij vnl een professioneel clienteel heeft.

                  Nu zit em 300m verder op de ring, met minder parkingproblemen dan op 't einde van de Diestse straat waar em vroeger zat (nu ja, je hoeft de binnenstad niet meer in, en tot nu toe altijd op minder dan 50m van zijn deur een parking gevonden) nadeel is dat em nu veel krapper zit van plaats en dat de nieuwe zaak nogal "vol" zit met de kaders die in de oude zaak een ruimere plaats hadden.

                  je kan er van de kleinste foto tot de grootste foto terecht. In de oude zaak hing er bv. een (zwart/wit) foto van Toots Tielemans omhoog van ik schat 3x4,5 meter (welke gemaakt was van een origineel van amper 4MP)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bert Verlinden - Leuven

                    Oorspronkelijk geplaatst door momentopname Bekijk bericht
                    't is in de eerste plaats een supergoed en snel fotolabo. Maar hij maakt ook kaders op maat naast de andere fotokaders en albums die hij verkoopt. Hij zat in de voormalige gerenoveerde "Corso" waar er op de bovenverdieping altijd een fotoexpo zat. Ik kan verkeerd zijn, maar het lijkt me dat hij vnl een professioneel clienteel heeft.

                    Nu zit em 300m verder op de ring, met minder parkingproblemen dan op 't einde van de Diestse straat waar em vroeger zat (nu ja, je hoeft de binnenstad niet meer in, en tot nu toe altijd op minder dan 50m van zijn deur een parking gevonden) nadeel is dat em nu veel krapper zit van plaats en dat de nieuwe zaak nogal "vol" zit met de kaders die in de oude zaak een ruimere plaats hadden.

                    je kan er van de kleinste foto tot de grootste foto terecht. In de oude zaak hing er bv. een (zwart/wit) foto van Toots Tielemans omhoog van ik schat 3x4,5 meter (welke gemaakt was van een origineel van amper 4MP)
                    Cool, kga zeker eens langs gaan dan! Vooral dat zelf doorsturen staat me aan. Dat die ik liever naar iemand deftig dan bv de Hema ofzo.

                    Foto van 4MP naar zo'n afmeting. Hoe doe je dat dan? (ik bedoel dit niet lachend, ik vraag het me gewoon af )
                    Website: Twostroke

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bert Verlinden - Leuven

                      je origineel (4MP) moet dus wel goed zijn he .. 't was ZW/W en geen kleur, dit helpt ook al .. en de kijkafstand is ook al wat groter bij een dergelijke poster. in ieder geval wordt een degelijk upscaling algoritme gebruikt in de RIP van de printer (wat je niet zelf kan doen in PS bv.)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bert Verlinden - Leuven

                        mmm interessant kent er iemand de prijzen van buiten of kan ik die ergens vinden?
                        o/-<]: Don't Feed The Models!? www.jeroensimoens.net

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bert Verlinden - Leuven

                          hij is niet goedkoop, hij is wel super goed en snel.

                          verwacht niet dat hij kan concurreren met internetprijzen .. Al moet ik zeggen dat vooral de uitvergrotingen groter dan A4 scherp geprijsd zijn en de concurrentie met online ontwikkellabo's kunnen doorstaan.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bert Verlinden - Leuven

                            Heeft die man een email/website?
                            Website: Twostroke

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bert Verlinden - Leuven

                              Oorspronkelijk geplaatst door amkrisis Bekijk bericht
                              Heeft die man een email/website?
                              vanderlinden.bert.bvba@pandora.be

                              heb ooit eens een SB800 van em overgekocht
                              Photography helps people to see
                              -Berenice Abbott-
                              BD1050BE

                              Comment

                              Working...
                              X