Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

400d

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 400d

    hey ben hier nieuw en wil een canon 400D kopen.

    wat zijn nu de voor en nadelen van deze camara?

  • #2
    Re: 400d

    Oorspronkelijk geplaatst door cyber Bekijk bericht
    hey ben hier nieuw en wil een canon 400D kopen.

    wat zijn nu de voor en nadelen van deze camara?
    Hij is niet dom en de foto's zijn helder. (dom helder camara)
    Enkele nadelen kan je nalezen in het Topic "Durf het aan...", en de zoekfunctie zl je ook veel wijzer maken.

    Comment


    • #3
      Re: 400d

      Oorspronkelijk geplaatst door cyber Bekijk bericht
      hey ben hier nieuw en wil een canon 400D kopen.

      wat zijn nu de voor en nadelen van deze camara?

      Voordelen = zover ik hier lees op het forum een pracht van een camera en goede kwaliteit van foto's
      Nadeel = zonder lenzen kom je niet ver , dus extra geld in de lenzen steken


      Neen alle gekheid op een stokje ga en test of die goed in uw hand ligt
      Velen zijn terug gekomen omdat ie wat naar de kleine kant is


      Grts
      formatje

      Comment


      • #4
        Re: 400d

        Oorspronkelijk geplaatst door Formatje13 Bekijk bericht
        Neen alle gekheid op een stokje ga en test of die goed in uw hand ligt
        Velen zijn terug gekomen omdat ie wat naar de kleine kant is
        Probeer daarom hem eens in handen te krijgen, maak een afspraak met een andere BD-er bij jou in de omgeving en je weet hoe het in JOUW handen aanvoelt. Zelf heb ook deze camera met de batterijgrip en dan valt dat "kleine" best wel mee.
        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

        Comment


        • #5
          Re: 400d

          hey bedankt alvast.

          tot nu toe nog geen nadelen behalve mischien te klein.

          Comment


          • #6
            Re: 400d

            Neem er dan zeker de BG-E3 bij, zeker als je met zwaardere lenzen begint.

            Comment


            • #7
              Re: 400d

              BG-E3 zegt me nog niks ben echt nieuw en nieuw in dit soor camara's.

              kun je me wat uit leggen van hoe en wat??

              Comment


              • #8
                Re: 400d

                Ik heb de 400D sinds december 2006 en ik ben er erg tevreden over. Ik kreeg van iemand hier op het forum de (wijze!) tip mee om de camera door en door te leren kennen en daar moet je wat tijd voor nemen.
                Ik heb er recent ook de battery-grip bijgekocht en dat maakt het toestel wat logger, maar het heeft het voordeel dat je langer kan werken zonder de batterijen te moeten vervangen en dat de camera meer in evenwicht blijft met een zware lens erop.
                Dus ik ben er in alle opzichten positief over : perfect toestel voor een beginner.

                Comment


                • #9
                  Re: 400d

                  Oorspronkelijk geplaatst door cyber Bekijk bericht
                  BG-E3 zegt me nog niks ben echt nieuw en nieuw in dit soor camara's.

                  kun je me wat uit leggen van hoe en wat??
                  De BG-E3 is een grip die je op het camerahuis schroeft, en die plaats biedt aan twee NB-2LH batterijen, of 6 AAA batterijen, je bent maw meer onafhankelijk. Het camerahuis van de 400D is nogal klein, sommigen met grote handen hebben problemen om dat goed in de hand te krijgen. Met de grip is dat achter de rug, EN de bedieningsknoppen om foto's op zijn kant te nemen worden herhaald, zodat je blindelings alles terug kan vinden.

                  Comment


                  • #10
                    Re: 400d

                    Misschien kun je ook eens google leren kennen. Als je bovenaan in deze browser www.google.be intikt, dan zie je een scherm met een invulstrook in de midden.

                    Vul daarin bg-e3 en druk op de knop eronder.

                    Fantastisch hé.
                    Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
                    http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

                    Comment


                    • #11
                      Re: 400d

                      Mocht ik u zijn zo ik starten met een 400D en bijhorende kitlens.
                      Leer eerst je toestel kennen en leren te gebruiken.
                      Probeer de mogelijkheden van het toestel.

                      Laat misschien die batterijgrip en extra lenzen nog voor wat ze zijn.... Deze kan je later nog altijd aanschaffen.
                      Iets vragen wat je niet weet, is je even schamen. Iets niet vragen, zodat je het antwoord nooit weet, is je voor altijd schamen.
                      De domste mensen zijn de mensen die denken dat ze alles weten.

                      Comment


                      • #12
                        Re: 400d

                        Oorspronkelijk geplaatst door cyber Bekijk bericht
                        hey ben hier nieuw en wil een canon 400D kopen.

                        wat zijn nu de voor en nadelen van deze camara?
                        Het grootste nadeel: het is een Canon, het grootste voordeel: het is een Canon....
                        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                        Comment


                        • #13
                          Re: 400d

                          ja het is er een met een sigma lens 18-50 volgens mij

                          Comment


                          • #14
                            Re: 400d

                            Oorspronkelijk geplaatst door cyber Bekijk bericht
                            ja het is er een met een sigma lens 18-50 volgens mij
                            De Sigma 18-50 f2,8 EX DC Macro is een heel pak beter dan de kitlens, ze is natuurlijk wel duurder, maar als je de kitlens er nu niet bijneemt, dan ga je er achteraf ook geen geld aan verliezen.

                            Die Sigma is dus een heel goede keuze om mee te starten.

                            Ik heb vorige week zelf een 400D in mijn handen gehad, en dat die kleiner is dan een 20D/30D, dat is volgens mij helemaal geen probleem. Het is gewoon een heel goede camera, waar je jaren plezier aan kan beleven.
                            http://barthuysmans.smugmug.com/
                            BD0338BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: 400d

                              Het nadeel van de 400D is dikwijls de fotograaf net zoals het voordeel van de 400D ook de fotograaf is.
                              Uitstekend toestel op voorwaarde dat je er eentje hebt die correct belicht.
                              Een Canon en een paar bokaalglazen.

                              Comment

                              Working...
                              X