Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lokerse Feesten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lokerse Feesten

    Naar aanleiding van de komende Lokerse feesten zou ik graag wat beelden gemaakt hebben van de optredens aldaar.
    Daar ik vorige discussies over concertfotografie gelezen had en daaruit bleek dat je een accreditatie nodig hebt voor op deze evenementen foto's te nemen en ik hiervan niet in mijn bezit ben, heb ik toch de organisatie aangeschreven of er enige mogelijkheid inzat om deze accreditaite te verkrijgen en of je met je fotomateriaal binnen mag indien je deze accreditatie niet hebt.
    Snel kreeg ik volgende reactie van de inrichters:
    "Beste,
    Bedankt voor uw vraag.
    Wij kunnen deze helaas niet positief beantwoorden.
    We krijgen immers heel veel vragen voor het nemen van foto's, dus kunnen we enkel de fotografen toestaan die foto's nemen in opdracht van een publicatie.
    Met (professioneel) fotomateriaal kan je niet binnen als bezoeker.

  • #2
    Re: Lokerse Feesten

    Weet je of dat ook zo is voor de fonnefeesten?

    Comment


    • #3
      Re: Lokerse Feesten

      Fonnefeesten is geen probleem. Ik heb wel accreditatie voor Lokerse zelfs 10 dagen maar nu komt het fijne, heb wel geen fotopas Ik snap er echt niks meer van en ik ben blijkbaar niet alleen.
      HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
      Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

      Comment


      • #4
        Re: Lokerse Feesten

        Merci voor de info Jan
        Morgen naar de fonnefeesten, elliott & co spelen om middernacht
        Dus natuurlijk weer wat opnames maken hé

        PS: dat wordt voor jou dus enkel een verslag schrijven ipv foto's maken hé

        Comment


        • #5
          Re: Lokerse Feesten

          Oorspronkelijk geplaatst door X Jan X Bekijk bericht
          Fonnefeesten is geen probleem. Ik heb wel accreditatie voor Lokerse zelfs 10 dagen maar nu komt het fijne, heb wel geen fotopas Ik snap er echt niks meer van en ik ben blijkbaar niet alleen.
          Wat ben je met een fotopas en vb Lionel Richie komt optreden....

          Comment


          • #6
            Re: Lokerse Feesten

            Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
            Wat ben je met een fotopas en vb Lionel Richie komt optreden....
            LOL

            Lokerse feesten is nog uitsluitend voor kranten. Online magazines en zeker persoonlijke aanvragen zijn allemaal geweigerd.
            Je kan wel altijd proberen je cam binnen te smokkelen en foto's vanuit het publiek te nemen.

            Euh, dit hoort trouwens ook niet in showcase.

            Greetz,
            Loes

            Comment


            • #7
              Re: Lokerse Feesten

              Aanvraag is niet geweigerd hoor is zelfs goedgekeurd Vorig jaar mocht ik binnen backstage en mocht ik zo men cam meenemen om dan vanuit het publiek fotos te nemen, fronstage mocht niet; is alleen voor kranten enzo.

              Nu heb ik status terrein dus ik mag binnen zonder camera Handig toch als fotograaf
              HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
              Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

              Comment


              • #8
                Re: Lokerse Feesten

                Verplaatst naar geschikter forum . . .
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment

                Working...
                X