Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D50 of D70(s) - Canon EOS 350d. Nieuw nog ergens verkrijgbaar?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D50 of D70(s) - Canon EOS 350d. Nieuw nog ergens verkrijgbaar?

    Ik vroeg mij af of ik deze 'oudere' modellen nog ergens nieuw zou kunnen kopen.
    Grtz
    2x Nikon Z6II - D750 + gamma aan lenzen :)

  • #2
    Re: Nikon D50 of D70(s) - Canon EOS 350d. Nieuw nog ergens verkrijgbaar?

    D50 en D70s zal je moeilijker vinden.
    bij Mediamarkt in Basilix Brussel heb ik gisteren nog een canon 350D zien staan voor 499€ (body + kitlens)..
    Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

    Comment


    • #3
      Re: Nikon D50 of D70(s) - Canon EOS 350d. Nieuw nog ergens verkrijgbaar?

      Heb ik ook zien staan.
      D70s heb ik nog zien staan in waasland shopping center in St-Niklaas, alleen prijs weet ik niet meer.
      Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

      Comment


      • #4
        Re: Nikon D50 of D70(s) - Canon EOS 350d. Nieuw nog ergens verkrijgbaar?

        Nikon D70s body bij Cameraland.nl aan € 479

        Hier klikken

        Er zijn ook nog verschilllende kits met deze camera...

        D50 zal moeilijk worden, ik heb die zelf enkele weken geleden 2de hand gekocht omdat ie nieuw onvindbaar was... daarna is de D50 nog tijdelijk verkrijgbaar geweest bij Pixmania. Maar misschien heeft hier en daar een lokale winkel hem nog liggen... wie weet...
        Grtz, Tigra-Boy
        ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

        Comment


        • #5
          Re: Nikon D50 of D70(s) - Canon EOS 350d. Nieuw nog ergens verkrijgbaar?

          bij Konijnenberg staat de 350D ook nog op de website en zijnde leverbaar...

          De D70s niet meer...
          With Canon, I can (or at least try)
          Photastic.be ~ Passion for the picture
          Nieuwe site

          Comment


          • #6
            Re: Nikon D50 of D70(s) - Canon EOS 350d. Nieuw nog ergens verkrijgbaar?

            Tigra,
            Mag ik vragen waar u die tweedehands gevonden hebt? Via een website?
            Hoe betrouwbaar zijn die zaken?
            Mag ik ook weten hoeveel u betaald hebt?
            Thx, grtz
            2x Nikon Z6II - D750 + gamma aan lenzen :)

            Comment


            • #7
              Re: Nikon D50 of D70(s) - Canon EOS 350d. Nieuw nog ergens verkrijgbaar?

              Bij Vanden Borre kan je ook nog altijd een 350D bestellen.

              Comment


              • #8
                Re: Nikon D50 of D70(s) - Canon EOS 350d. Nieuw nog ergens verkrijgbaar?

                Oorspronkelijk geplaatst door diNnE Bekijk bericht
                Tigra,
                Mag ik vragen waar u die tweedehands gevonden hebt? Via een website?
                Hoe betrouwbaar zijn die zaken?
                Mag ik ook weten hoeveel u betaald hebt?
                Thx, grtz
                Hier op 't forum, gekocht van 'n BD'er voor €375 (D50 body ong. 9000 kliks)

                Ik denk dat als je hier van iemand 'n toestel koopt, je mag vertrouwen dat het OK is. Al blijft 't aan te raden van even te testen natuurlijk...
                (Wel best niet van iemand die hier nieuw is en enkel een verkoopannonce zet)
                Grtz, Tigra-Boy
                ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

                Comment


                • #9
                  Re: Nikon D50 of D70(s) - Canon EOS 350d. Nieuw nog ergens verkrijgbaar?

                  Al mijn materiaal komt tweedehands van hier. Uiterst betrouwbaar en altijd als nieuw, tenzij anders vermeld. Men is er hier echt wel eerlijk in.
                  ______
                  www.vue.photo

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nikon D50 of D70(s) - Canon EOS 350d. Nieuw nog ergens verkrijgbaar?

                    Zonet bij Videosquare in het Woluwe Shopping Center nog een nieuwe D70s zien staan. Ik moet je de prijs helaas schuldig blijven.
                    Nikon D70+D70s, Sigma 70-200 2.8, Tokina 12-24 f4, Nikon 50mm 1.8, SB-600, Manfrotto 055CLB en 681B, Sony GPS-module
                    Webmaster en huisfotograaf Daring Club Leuven Atletiek

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nikon D50 of D70(s) - Canon EOS 350d. Nieuw nog ergens verkrijgbaar?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Tigra-boy Bekijk bericht
                      Nikon D70s body bij Cameraland.nl aan € 479

                      Hier klikken
                      Ik heb afgelopen maandagavond daar de D70S body gekocht. Toen stond ie nog aan 449€.
                      Aangezien ik familie vlak over de grens in NL heb wonen, heb ik hem daar laten leveren.
                      Woensdagnamiddag was ie er al.
                      Doos was van een D70S + 18-70mm kit, maar alles zat er netjes bij (met NL handleiding).
                      Ze hadden er zelfs een kleine folder bijgedaan van Crumpler tassen, en een klein dankjewel briefje zat er ook bij.
                      Na de bestelling werd ik ook netjes op de hoogte gehouden ivm de status.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nikon D50 of D70(s) - Canon EOS 350d. Nieuw nog ergens verkrijgbaar?

                        Levert die winkel ook in België? Ik vind dat nergens terug op hun site...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nikon D50 of D70(s) - Canon EOS 350d. Nieuw nog ergens verkrijgbaar?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Claes Bekijk bericht
                          Levert die winkel ook in België? Ik vind dat nergens terug op hun site...
                          Heb het bij wijze van test geprobeerd, want ik vond ook niets terug op hun website.
                          En het kan, ze vragen wel € 23,.. verzendkosten voor verzending naar België.
                          Grtz, Tigra-Boy
                          ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nikon D50 of D70(s) - Canon EOS 350d. Nieuw nog ergens verkrijgbaar?

                            Als ik me niet vergis, leveren ze ook naar België. Moet ge wel vooruitbetalen.
                            Stuur ze anders een mail, of bel ze even, dan ben je zeker.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nikon D50 of D70(s) - Canon EOS 350d. Nieuw nog ergens verkrijgbaar?

                              Onlangs (2 weken geleden) nog een D70s zien staan bij Photohall ( Lippenslaan) in Knokke. Weet wel geen prijs meer.
                              www.petervdg.net/Portfolio

                              Comment

                              Working...
                              X