Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

uw mooiste foto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • uw mooiste foto

    Hierbij wil ik mij even voorstellen; Ik ben dus canon400dude alias erik.
    Ik heb een eigen print en sign bedrijf, en moeten wegens plaatsgebrek verhuizen.
    Wat doe ik zoal; ik doe groot formaat digitaal printen op spandoeken mesh doeken, vlaggen, vinyl, canvas, enz
    En ik verhuis nu naar een groter pand en er komt een groot frame te hangen om spandoeken in te hangen +- 2.5 m hoog en 10 m breed.
    Gedurende het hele jaar ga ik er spandoeken in hangen (promo's voor de zaak, voor de feestdagen,..) maar ook gewoon enorm mooie foto's om te laten zien hoe mooi ik kan printen (tot een resolutie van 1440 DPI!!)
    En als lid van deze site EN vzw leek het mij leuk om van leden die een mooie foto hebben (na de nodige selectie word de mooiste of 2 mooiste eruit gehaald ) om dat op die grootte uit te printen en op te hangen en dan er een foto van maken en door te sturen naar de desbetreffende persoon(als dank en een eer voor de fotograaf en misschien model) en op de site te zetten.
    Mogen foto's met modellen zijn M/V voor feestdagen (kerst bijv) of actie foto's (race, rally,..)
    Jullie mogen je uitleven ( als er oor voor is he)
    Want mij zou dat leuk lijken als fotograaf zo je foto zien hangen zo groot en bovenal gratis.

    Dus als er vragen zijn..... SHOOT
    Voor mijn mail adres is het speedwaydude@msn.com voor vragen en inlichtingen (of zelfs al foto's)

    Met vriendelijke groeten



    Erik
    greetzzzz canon 400D dude

  • #2
    Re: uw mooiste foto

    Tevens kan ik ook of canvas printen(heb hier al veel ervaring mee en bekomt een echt mooi resultaat) Mensen die mooie foto's hebben mogen nog steed reageren krijg al vele en mooie exemplaren binnen.

    Met vriendelijke groeten

    Erik
    greetzzzz canon 400D dude

    Comment


    • #3
      Re: uw mooiste foto

      Zo, dat was het reclameblok voor vandaag.
      Maar waar kunnen we je vinden, ik laat wel eens wat op canvas drukken en dat is bij een bedrijf waarvan ik weet dat ze kwaliteit leveren. Dus ik zou eerst graag eens wat zien wat je ervan bakt.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

      Comment

      Working...
      X