Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dubbele vraag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • dubbele vraag

    Hi , ik vraag me al even af , weet er iemand al wanneer de powershot S5 IS nu eindelijk beschikbaar gaat zijn in belgië?
    En , is de eos 350d ( digital rebel XT) een camera die te doen is voor een beginneling?'t is omdat ik deze maand een camera wil kopen , en als de S5 IS pas eind deze maand of begin september pas beschikbaar is , dan was ik aan de 350D aan het denken.
    met vriendelijke groeten , Stijn

  • #2
    Re: dubbele vraag

    Oorspronkelijk geplaatst door achilles13 Bekijk bericht
    Hi , ik vraag me al even af , weet er iemand al wanneer de powershot S5 IS nu eindelijk beschikbaar gaat zijn in belgië?
    En , is de eos 350d ( digital rebel XT) een camera die te doen is voor een beginneling?'t is omdat ik deze maand een camera wil kopen , en als de S5 IS pas eind deze maand of begin september pas beschikbaar is , dan was ik aan de 350D aan het denken.
    met vriendelijke groeten , Stijn
    Euh... er is toch wel een verschil tussen een bridge toestel en een DSLR hoor...
    Wat wil je ermee doen, wil je je er verder in verdiepen of is het alleen maar voor snapshots?
    Canon 350D
    Meer op: http://griffintje.deviantart.com of blog: http://griffintje.blogspot.com/

    Comment


    • #3
      Re: dubbele vraag

      ik wil me wel verdiepen , maar mijn probleem is dat op de momenten dat we mooie dingen tegenkomen , we bv eerst een hike van een 20 tal km in de ardennen moeten doen etc, daarom dat ik eerst een dslr niet in rekening nam ( gewicht + kostprijs ( is een nogal ruig stukje wandelen)) daardoor dat ik bij de S5 IS uitkwam.
      Ik heb me daar nu over gezet en wil dus de camera die voor mij het beste weergeeft wat ik zie ( bv die speciale kleur groen-blauw bij zons ondergang) en die bv ook bruikbaar is om een foto van de sterrenhemel te maken?
      mvg
      Stijn

      Comment

      Working...
      X