Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Streepjescode cashback actie Canon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Streepjescode cashback actie Canon

    Kan er mij iemand vertellen welke streepjescode ik moet opsturen naar Canon?
    Of ben ik het best om de hele zijkant van die doos op te sturen?

    Dank u !


  • #2
    Re: Streepjescode cashback actie Canon

    t'is de streepkescode op de camera die je moet opsturen

    Comment


    • #3
      Re: Streepjescode cashback actie Canon

      Bij mij stonden er maar twee op de doos: eentje op de doos gedrukt en eentje erop geplakt. Ik heb het gedrukte genomen. Voor zover ik kan zien, zou ik die linksonder nemen (of is dat ook een etiket?). Neem bij twijfel gewoon even contact op met je leverancier.
      Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

      Comment


      • #4
        Re: Streepjescode cashback actie Canon

        Ik zou de streepjescode opsturen die op de doos gedrukt staat (dus uitsnijden). Ik heb toen ik destijds een Sony alpha had (niet meer dus) de opgekleefde streepjescode opgestuurd en kreeg die per kerende terug met de melding dat dit niet de goede streepjescode was.
        Mvg Tim

        Comment


        • #5
          Re: Streepjescode cashback actie Canon

          Oorspronkelijk geplaatst door vicberger Bekijk bericht
          Voor zover ik kan zien, zou ik die linksonder nemen (of is dat ook een etiket?). Neem bij twijfel gewoon even contact op met je leverancier.
          Het zijn 3 etiketten
          Dus er valt niks uit te snijden.
          Tenzij ik de hele zijkant van de doos opstuur.
          Daarom dat ik het hier eens voorleg. Misschien dat er nog personen waren die zo een doos gekregen hebben tijdens de cashback-actie...

          Maar zal toch voor de zekerheid eventjes contact opnemen met mijn leverancier.
          Indien er ondertussen toch nog zijn die het exact weten... laat maar horen dan !
          Al merci!

          Comment


          • #6
            Re: Streepjescode cashback actie Canon

            de 2 grote etiketten zal het niet zijn ...tis deze die gedrukt is op doos onder het woord BLACK
            zie ook dit topic
            Ik heb afgelopen week een Canon EOS 300D aangeschaft bij Topfoto. Even Topfoto weer een goed woordje geven, vlotte bestelling, afhandeling en levering, doe zo verder. Nu heb ik een vraag over die cashback (die niet meer zolang duurt). Je moet via internet voor Belgie een document invullen en afprinten. Ze vragen dan om de

            Comment


            • #7
              Re: Streepjescode cashback actie Canon

              Stuur ze alle drie!
              Waarschijnlijk betalen ze er toch maar ééntje terug...

              Comment

              Working...
              X