Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bridge of budget dslr

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bridge of budget dslr

    Dus jah het zit in de titel verwerkt

    ik zit met een budget tussen 400 en 600

    ik ben een beginner in de fotografie en ik hou van fotos trekken maar aangezien we hier thuis geen deftige fototoestellen bezitten (een oude analoge minolta die 18 jaar gelede high-tech was, en eentje uit "den aldi") zoek ik dus een fototoestel waarmee het plezierig is om fotos te trekken

    zowel natuur kortbij of landschappen

    dus ik ben u aant twijfelen of ik moet gaan voor een instapmodel reflex camera(ik lees goede dingen over de 350d van canon) of een bridgemodel (neigende naar een lumix vanwege zijn OIS)

    anyway tprobleem is dat ik met mijn budget niet voluit kan gaan

    dank bij voorbaat
    Last edited by el marginalo; 30 juli 2007, 19:54.

  • #2
    Re: bridge of budget dslr

    ik zat met dezelfde vraag. en ik heb toen voor de fz50 gegaan

    goeie keuze, maar ik wil nu overstappen naar een spiegelreflex. Niet omdat ik niet tevreden ben over het resultaat maar omdat ik er later een bijberoep van wil maken, en dan heb je (vind ik toch) een dslr nodig om cursusen te volgen en toestel beter te leren kennen.

    maar is het puur voor gewoon gebruik koop dan vlug de fz50. want zoals velen al tegen mij hebben gezegt. je kan wel een instapmodel dslr kopen maar wat heb je dan???

    voor dezelfde zoom te hebben zal het al moeilijk worden
    beeldstabilisatie (zitten bij sommige modellen niet op)
    fz50 is al een 10 mega pix
    stofprobleem heb je niet met fz50
    al vind ik de af redelijk traag van de fz50, toch zeker in zoomstand


    wil je verder dan gewoon gebruik, koop dan dslr
    zoniet koop fz50

    veel succes met je zoektocht
    nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500