Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

NIEUW: Hervulling van CLI8 inktpatronen voor CANON PIXMA

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • NIEUW: Hervulling van CLI8 inktpatronen voor CANON PIXMA

    Vandaag zag ik voor het eerst de zgn. PowerPads van Pelikan.

    Deze zijn bedoeld als hervulling voor de CANON CLI8 Chromalife100 patronen die gebruikt worden in o.a. de PIXMA iP4200 (dit zijn dus de nieuwere inktpatronen mét microchip).

    De lege originele Canon CLI8 patroon wordt op de pad geklikt en de inkt migreert vanzelf van de pad naar de lege cartridge... (géén spuittoestanden dus).

    CMY wordt als 3x3 verpakking geleverd. Elke pad bevat 3.45ml. In principe komt dit dus - per kleur - nagenoeg overeen met de 13ml in een originele Canon CLI8 cartridge.

    De C en BLK worden apart verkocht, ook telkens per drie pads.

    Heeft iemand reeds praktische ervaring met het gebruik van deze Pelikan PowerPads voor Canon Pixma printers?

    Bij voorbaat dank voor feedback!

  • #2
    Re: NIEUW: Hervulling van CLI8 inktpatronen voor CANON PIXMA

    Ik heb geen ervaring met het door U aangehaalde item, maar ik geef u graag de raad mee, van ver van alle hervullingen of vreemde inkten vandaan te blijven. Het resultaat is nooit hetzelfde en de houdbaarheid zeker minder dan originele inkten. Er kan ook mogelijk schade onstaan aan de printer door gebruik van vreemde inkten, en in dat geval is er nooit sprake van garantie.

    Al lijken de originele inktpatronen duur op het eerste zicht ( gelijk van welk merk) toch is het aangeraden van deze te blijven gebruiken.

    MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: NIEUW: Hervulling van CLI8 inktpatronen voor CANON PIXMA

      Zorg er dan wel voor dat uw printer dan niet verbonden is met het internet.
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

      Comment

      Working...
      X