Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotografie-cursussen in het Gentse

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotografie-cursussen in het Gentse

    Sinds kort verblijf ik in Gent, en graag had ik langs deze weg es gehoord welke degelijke (digitale) fotografie(avond)cursussen er gegeven worden in het Gentse.
    alvast bedankt voor de info !
    D300 D70 - SB800 SB600 - 12-24/4 17-35/2.8 28-70/2.8 50/1.8 105/2.8 70-200/2.8

  • #2
    Re: Fotografie-cursussen in het Gentse

    This website is for sale! focilux.be is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, focilux.be has it all. We hope you find what you are searching for!


    Hier start er eentje vanaf 15 september, hangt er vanaf wat je verwacht.
    https://www.behance.net/Lynx1966

    Comment


    • #3
      Re: Fotografie-cursussen in het Gentse

      ik volg avondcursus bij het KISP in mariakerke. meer dan tevreden daar.

      ik vrees dat voor september de meeste cursussen volzet zijn.
      http://www.jornurbain.com/

      Comment


      • #4
        Re: Fotografie-cursussen in het Gentse

        of je kan ook naar Syntra (in sint denijs westrem) gaan,
        daar wordt de beroepsopleiding gegeven (gespreid over 3 jaar).
        Het eerste jaar is best wel zwaar, 2 avonden in de week,
        maar het loont zeker de moeite!
        www.scalle.be/blog

        Comment


        • #5
          Re: Fotografie-cursussen in het Gentse

          Alvast bedankt voor de tips !
          Hoe liggen de ervaringen trouwens met de vermelde cursussen ? (en ook met de opleiding fotografie aan Sint-Lucas Gent)
          D300 D70 - SB800 SB600 - 12-24/4 17-35/2.8 28-70/2.8 50/1.8 105/2.8 70-200/2.8

          Comment


          • #6
            Re: Fotografie-cursussen in het Gentse

            Ik begin in september in het KISP. De cursussen zijn inderdaad al volzet maar je kan je wel op de wachtlijst laten zetten.
            In de bib aan het Zuid en het winkelcentrum rechtover de bib kan je foto's gaan bekijken van leerlingen van het KISP ( hebben daar een tijdelijke tentoonstelling).

            Comment


            • #7
              Re: Fotografie-cursussen in het Gentse

              Oorspronkelijk geplaatst door Chasqui Bekijk bericht
              In de bib aan het Zuid en het winkelcentrum rechtover de bib kan je foto's gaan bekijken van leerlingen van het KISP ( hebben daar een tijdelijke tentoonstelling).
              Dit leek me interessant, dus ik ben wat meer details gaan opzoeken op de website van Stad Gent:
              Van maandag 2 juli tot en met woensdag 15 augustus 2007 loopt de fototentoonstelling ‘Objectief Zuid’ in de Gentse hoofdbibliotheek en het shoppingcenter Gent Zuid. Leraars en cursisten fotografie van het Centrum voor Volwassenenonderwijs KISP exposeren er de mooiste beelden die zij in de loop van het schooljaar namen in de Gentse Zuidwijk.
              De foto’s zijn voor de ramen van de hoofdbibliotheek gehangen, zodat ze op gelijk welk moment te bekijken zijn, zelfs wanneer de bibliotheek gesloten is.
              bron: http://www.gent.be/eCache/THE/46/038...TEzMTU4Ng.html

              Ik ga alleszins een kijkje nemen.

              Bedankt Chasqui voor de tip!
              BD0927BE
              www.belicht.be

              Comment

              Working...
              X