Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Av00 error - help

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Av00 error - help

    Ik zit momenteel in Spanje (deze week in http://www.mrocafluvia.com waar ik WiFi heb) en uitgerekend nu laat mijn 1D MkII het afweten. Tijdens het wisselen van lens (m'n Sigma 180 macro) draaide de lens evenjes te ver door. Nu herkent hij geen enkele lens meer en blijft de Av op 00 staan. Vanalles geprobeerd, zelfs de back up batterij er uit gehaald voor een volledige reset maar niets helpt. Ik heb ook wel m'n 20D & D60 bij maar 't is toch vervelend. Een mailtje naar CPS eerder deze week (via GSM - GPRS) levert, zoals verwacht, weer niets op :

    "Goedemorgen,

    Voor technische vragen kunt u contact opnemen met de helpdesk; 0900-2022915 optie 1

    Met vriendelijke groet,

    Natasja

    Servicedesk ETBASS"

    Een 0900 nummer, alsof dat werkt vanuit Spanje .

  • #2
    Re: Av00 error - help

    Zo werkt het nummer normaal wel 00329002022915, maar als je een half uurtje aan de kostelijke lijn hangt kan je evengoed naar de winkel lopen en een nieuwe body kopen...
    Pentax K100D en 2ehandsglas - Canon A640 - FZ50

    Comment


    • #3
      Re: Av00 error - help

      Zelfs dat heb ik geprobeerd, maar dat werkt niet hoor. Ondertussen een ander nr gekregen van Canon zelf.

      Comment


      • #4
        Re: Av00 error - help

        Ik hoop voor U dat je het zelf kan herstellen na contact met iemand van Canon, maar ik vrees dat uw toestel naar Etbass zal moeten.

        greets,
        Geert
        www.photopower.be

        Comment

        Working...
        X