Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon powershot s5 IS

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon powershot s5 IS

    Hi , ik vroeg me nou eens af , wanneer gaat deze camera EINDELIJK in België te verkrijgen zijn? Of is ie alleen hier in Limburg niet te verkrijgen?
    Ben nu al in 5 fotozaken geweest en telkenmale zeggen ze , nog een weekje , nog tot midden - eind augustus wachten , .....
    weet iemand hier meer van ?
    met vriendelijke groet ,
    Stijn

  • #2
    Re: canon powershot s5 IS

    Rockads Marketing Hub yakında bu alan adında hizmet vermeye başlayacak.


    En daar?
    PENTAX K100d SUPER !!!!!
    Pentax DA 35 F2.4 - Pentax A 35-105 F3.5
    En een dapper standaard-kitlensje

    Comment


    • #3
      Re: canon powershot s5 IS

      Ik heb hem al van 28 juni

      digicamshop.be daar gehaald.

      Comment


      • #4
        Re: canon powershot s5 IS

        Ook ik ben al een tijdje aan het wachten op dit toestel.
        Blijkbaar is er een software probleem waardoor deze nog niet op de Belgische markt te vinden is.Volgens een erkend verdeler bij ons in de streek is dit vreemd want de Belgische en Nederlandse Canon toestellen zouden vanuit idem verdeelcentrum (Nederland) komen.In Nederland is deze camera wel al een tijdje te koop.
        Volgens de laatste info zou het toestel mogelijk vanaf 10 augustus in de winkel liggen.Hoop dat het waar is want ik zou deze camera graag willen mee op reis nemen.
        mvg.
        Stefan

        SONY DSC H9

        Comment


        • #5
          Re: canon powershot s5 IS

          Zijn bij de geautorioseerde Canon verdelers gewoon op voorraad compleet met Multi talen handleidingen sinds éind juni 2007
          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

          Comment


          • #6
            Re: canon powershot s5 IS

            ik ben ook al aan het wachten van eind juni ik heb zelf dan maar actie ondernomen en rechtstreeks naat de leverancier van mijn winkel gebeld en deze zou daar morgen binnen komen dus normaal vrijdag in de winkel.
            ik hoop dat deze info juist is want anders wordt ik gek want vertrek vogende week op vakantie

            Comment

            Working...
            X