Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon eos 400 d

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon eos 400 d

    Hallo,

    Zoals jullie kunnen zien, ben ik hier nieuw.

    Sinds kort ben ik de trotse bezitter van een canon eos 400 d.

    Mijn vraag was de volgende: Ik wil namelijk een extra battery pack aansluiten voor betere grip. Maar hiervoor moet ik het batterijklepje van de eos 400 d uitnemen. Hoe kan ik dit klepje nu op een correcte manier verwijderen? Heeft iemand hier ervaring mee?

    Dank u

  • #2
    Re: Canon eos 400 d

    als je de batterijgrip aankoopt staat alles mooi uitgelegd in het boekje ervan
    Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
    http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

    Comment


    • #3
      Re: Canon eos 400 d

      Als je dat openklapt, zie je dat er een as op zit die je door het schroefje met je duimnagel te verschuiven kan uitklikken, een beetje zoals de polsbandjes aan een horloge.

      Comment


      • #4
        Re: Canon eos 400 d

        En als het batterijklepje van de body verwijderd is, dan kan je het op een speciaal voorziene plaat in de battery grip opbergen om het niet te verliezen
        Zoals het hier wat hoger vermeld staat, het staat allemaal in de handleiding van de battery grip

        Comment


        • #5
          Re: Canon eos 400 d

          Dank je voor de positieve reacties !! Ik dacht dat ik uitgelachen zou worden

          Het is een battery pack van Hahnel, zeer handig, maar zonder veel uitleg

          Het was zo eenvoudig te doen, maar als je het niet weet, zoek je je gek. En ik wil de eerste dagen al niet meteen met een afgebroken batterijklep sukkelen.

          Nogmaals bedankt!

          Comment


          • #6
            Re: Canon eos 400 d

            Oorspronkelijk geplaatst door JonD Bekijk bericht
            En als het batterijklepje van de body verwijderd is, dan kan je het op een speciaal voorziene plaat in de battery grip opbergen om het niet te verliezen
            Zoals het hier wat hoger vermeld staat, het staat allemaal in de handleiding van de battery grip
            Wil je me eens zeggen waar die speciale plaats zich bevind voor het opbergen van dat klepje?
            Ik heb een 2e hands BG-E3 gekocht, en er zat geen boekje bij.
            Jean

            Comment


            • #7
              Re: Canon eos 400 d

              Dat wil ik ook wel eens weten.

              Edit: Bedankt voor de tip, heb het ondertussen gevonden. Handig.

              BG-3E losdraaien en er bevindt zich een sleuf naast het verticale gedeelte dat in de camera gaat. Het dekseltje past daar perfect in.
              Last edited by CH Photography; 1 augustus 2007, 22:13.
              Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

              Comment


              • #8
                Re: Canon eos 400 d

                Oorspronkelijk geplaatst door FJRrider38 Bekijk bericht
                Dat wil ik ook wel eens weten.

                Edit: Bedankt voor de tip, heb het ondertussen gevonden. Handig.

                BG-3E losdraaien en er bevindt zich een sleuf naast het verticale gedeelte dat in de camera gaat. Het dekseltje past daar perfect in.
                En hiermee is het antwoord op de bijkomende vraag dus gegeven
                Wat we toch allemaal niet kunnen ontdekken en bijleren op deze forum

                Comment


                • #9
                  Re: Canon eos 400 d

                  Oorspronkelijk geplaatst door JonD Bekijk bericht
                  En als het batterijklepje van de body verwijderd is, dan kan je het op een speciaal voorziene plaat in de battery grip opbergen om het niet te verliezen
                  Zoals het hier wat hoger vermeld staat, het staat allemaal in de handleiding van de battery grip
                  Nu vraag ik me toch af hoelang het gaat duren voor er iemand zijn klepje 'kwijt' is terwijl het daar opgeborgen zit.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon eos 400 d

                    *kuch* ah daar heb ik m'n klepje gelaten *kuch*



                    Ik was er vorige week nog naar op zoek...

                    Meer foto's te zien op http://www.kermisreportages.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon eos 400 d

                      Oorspronkelijk geplaatst door Compumax Bekijk bericht
                      Nu vraag ik me toch af hoelang het gaat duren voor er iemand zijn klepje 'kwijt' is terwijl het daar opgeborgen zit.
                      Terwijl het daar zit kan je het niet kwijtraken.
                      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon eos 400 d

                        't heeft anders maar 12 minuten geduurd.
                        Kwijt is waar je je hand niet kan opleggen.

                        Comment

                        Working...
                        X