Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamron 17-35

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tamron 17-35

    Heeft er iemand goede ervaringen met deze lens Tamron SP,AF 17-35 f2.8-4 Di LD ASP (IF) en wat is de waarde van een 2de hands lens.
    Zou dienen voor op een D 70
    Nikon D7100,een hoopje glas en een flitserke

  • #2
    Re: Tamron 17-35

    Oorspronkelijk geplaatst door Pechje Bekijk bericht
    Heeft er iemand goede ervaringen met deze lens Tamron SP,AF 17-35 f2.8-4 Di LD ASP (IF) en wat is de waarde van een 2de hands lens.
    Zou dienen voor op een D 70
    Ik heb die en ik ben er heel content mee.

    Veel van de foto's in de gallerij hieronder zijn ermee gemaakt en ook een aantal in andere gallerijen:



    Ik woon in de omgeving van Gent (Nazareth). Je mag ze altijd eens komen proberen.

    Heb wel een Canon, dus 't zal met mijn camera zijn.

    heb hem tweedehands via dit forum bij Sharkdog gekocht trouwens, en heb er 300 Euro voor betaald.
    ______
    www.vue.photo

    Comment


    • #3
      Re: Tamron 17-35

      Oorspronkelijk geplaatst door Pechje Bekijk bericht
      Heeft er iemand goede ervaringen met deze lens Tamron SP,AF 17-35 f2.8-4 Di LD ASP (IF) en wat is de waarde van een 2de hands lens.
      Zou dienen voor op een D 70
      Geen ervaring met de 17-35, maar wel met de 17-50 f/2,8 en die vind ik schitterend. Persoonlijk vind ik de range van 17-35 een beetje te beperkt.

      Mvg,
      TravelToy.
      www.christian-bailleul.be | Blog

      Comment


      • #4
        Re: Tamron 17-35

        Oorspronkelijk geplaatst door TravelToy Bekijk bericht
        Persoonlijk vind ik de range van 17-35 een beetje te beperkt.
        Ja, maar voor de topicopener is het dan misschien ook nuttig te weten dat de 17-35 ook op FF werkt (met het oog op de toekomst, wie weet hé ), terwijl de 17-50 enkel voor APS-C gebouwd is.

        (Die 17-35 is tweedehands af en toe wel voor rond de €250 te vinden.)
        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

        Comment


        • #5
          Re: Tamron 17-35

          Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
          Ja, maar voor de topicopener is het dan misschien ook nuttig te weten dat de 17-35 ook op FF werkt (met het oog op de toekomst, wie weet hé ), terwijl de 17-50 enkel voor APS-C gebouwd is.

          (Die 17-35 is tweedehands af en toe wel voor rond de €250 te vinden.)
          Dan moet je er volledigheidshalve ook bij vermelden dat het toepassingsgebied wel serieus wijzigt. Dit gaat dan van (min of meer) standaard (25,5-52,5 op APS-C) naar groothoek (17-35 op 35mm FF).

          Mvg,
          TravelToy
          www.christian-bailleul.be | Blog

          Comment

          Working...
          X