Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto locaties / studio [regio Antwerpen]

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto locaties / studio [regio Antwerpen]

    Wellicht is dat al es eerder ter sprake gekomen, of ook misschien niet, in ieder geval niet meteen terug te vinden via google of zoekfunctie hier...
    Bestaat er een lijstje van goede foto locaties in de regio Antwerpen (stad), en waar kan je een fotostudio huren?
    Het lijkt met voor iedereen interessant om lijstje op te stellen met beschikbare studio's + omschrijving / ervaring ervan.
    Ik ben zelf nl van regio Gent, dus hier in de buurt weet ik wel een aantal zaken zijn, maar bv in Antwerpen zou ik totaal niet weten waar te beginnen.
    Iemand tips / ideeën?
    www.scalle.be/blog

  • #2
    Re: foto locaties / studio [regio Antwerpen]

    niemand tips?
    www.scalle.be/blog

    Comment


    • #3
      Re: foto locaties / studio [regio Antwerpen]

      Foto Rembrandt heeft een zeer mooie studio, Professioneel uitgerust met alle faciliteiten voor de modellen, toen ik de studio zag werd een prijs van 25 Euro per uur gevraagd, wat zeer goedkoop is voor deze studio. De prijs van vandaag kan ik niet zeggen maar even informeren bij de winkel brengt waarschijnlijk raad .

      De fotclub Smile in Mechelen geeft ook hun studio in verhuur, de prijs is iets van een 90 euro voor een sessie tussen de 2.30 en 3 uur zoiets.

      Meer info bij Frans De Bondt van Smile.

      MVG, Jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Re: foto locaties / studio [regio Antwerpen]

        nog een studio gevonden, blijkbaar in regio Herentals:




        gr.

        Comment


        • #5
          Re: foto locaties / studio [regio Antwerpen]

          Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
          Foto Rembrandt heeft een zeer mooie studio, Professioneel uitgerust met alle faciliteiten voor de modellen, toen ik de studio zag werd een prijs van 25 Euro per uur gevraagd, wat zeer goedkoop is voor deze studio. De prijs van vandaag kan ik niet zeggen maar even informeren bij de winkel brengt waarschijnlijk raad .
          Heb de studio enkele weken geleden nog afgehuurd, nog steeds 25 EUR/uur exclusief BTW

          Comment

          Working...
          X