Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dilemma Media Markt actie of digicamshop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dilemma Media Markt actie of digicamshop

    Eerst was ik me morgen van plan de Canon EOS 400D Kit 18-55mm lens Zwart te kopen op digicamshop voor €729. Maar vandaag las ik in de krant een actie van MM die diezelfde kit, met een draagtas van canon EN een Tamron AF 55-200mm lens verkopen voor €857.

    Kort samengevat, €130 euro meer dus voor de Tamron lens en de draagtas. Nu weet ik dat een Tamron lens ook niet echt het van het is, maar ik denk toch dat de lens in combinatie met de draagtas een veel mooiere deal is niet?

    Als ik kijk naar de dual kit op digicamshop, zij geven ook een kitlens van 55-200mm mee, maar daar stijgt de prijs tot €1030 zonder draagtas..

    Wat is jullie mening hierover?
    Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

  • #2
    Re: Dilemma Media Markt actie of digicamshop

    De Tamron lens is zeker niet slecht. Op Ephotozine.com waren ze onder de indruk van de scherpte in vergelijking met andere objectieven in deze prijsklasse. Hij is licht, compact en geeft heel goede resultaten. Je doet er vboor de 130 euro incl. een tas zeker geen miskoop aan.
    Van Minolta X-700 en een hoop glas via 7Xi naar 7D

    Comment


    • #3
      Re: Dilemma Media Markt actie of digicamshop

      Als je in de buurt van Maastricht woont kun je nog een beter koopje doen in de Mediamarkt.
      Daar staat de kit nl. te koop voor 579 euro (NA cashback van 80 euro).

      Die Tamron lens kost maar 100 euro.
      Canon 500D + Sigma 17-70 f/2.8-4.5 + Canon 70-300 f/4-5.6 IS + Sigma 30 f/1.4 + Canon 85 f/1.8

      Comment

      Working...
      X