Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 400D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 400D

    Hello,

    Gegroet iedereen op het forum,ik heb sinds gisteren een canon 400D aangekocht ter vervanging van men 350D.
    Nu ondervindt ik het volgende,prachtig toestel met mooi 2,5 lcd scherm een heel verbetering t.o.v de 350D.Maar ik bezit drie CF kaarten Sandisk Extreme 1X1GB III/1XUltra 1GB II en 1X UltraII 8GB,nu werkt die alleen vlot op de laatste ????
    Andere twee zijn geweldig traag en bij snel trekken geeft hij zelfs een foutcode 99
    Had ik met de 350D nooit last van ,wie kan me hier iets meer over vertellen?

  • #2
    Re: Canon 400D

    Oorspronkelijk geplaatst door raptorfly Bekijk bericht
    Hello,

    Gegroet iedereen op het forum,ik heb sinds gisteren een canon 400D aangekocht ter vervanging van men 350D.
    Nu ondervindt ik het volgende,prachtig toestel met mooi 2,5 lcd scherm een heel verbetering t.o.v de 350D.Maar ik bezit drie CF kaarten Sandisk Extreme 1X1GB III/1XUltra 1GB II en 1X UltraII 8GB,nu werkt die alleen vlot op de laatste ????
    Andere twee zijn geweldig traag en bij snel trekken geeft hij zelfs een foutcode 99
    Had ik met de 350D nooit last van ,wie kan me hier iets meer over vertellen?

    Probeer eens die 2 kaartjes op een pc (dmv cardreader) te formateren...probeer daarna nog eens in de camera. De kans is groot dat het probleem daarna van de baan is.

    Comment


    • #3
      Re: Canon 400D

      ik heb er me dadelijk een 2 gig snelle cf kaart bij gekocht en werkt dan heel goed

      Comment


      • #4
        Re: Canon 400D

        Probeer die "langzame" kaarten eens te formateren via het menu in de camera.
        Canon 5D2 17-40L, 24-105L, 70-300, 14 2.8L, 24 2.8, 50 1.8, 135 2.0L, 8 peleng, 430EX, ST-E2

        Comment


        • #5
          Re: Canon 400D

          thanks voor de reaktie's,in het toestel heb ik ze al geformateerd en te vergeefs,zal nog eens proberen via card-raeder en laat het jullie weten.

          Comment


          • #6
            Re: Canon 400D

            YES YES gelukt,
            Geformateerd onder FAT 32 ??
            In FAT Standaard was er geen verschil merkbaar,maar nu

            Bedankt voor de reaktie's

            Comment

            Working...
            X