Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

betaalbare Canon100-400 omgeving Gent?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • betaalbare Canon100-400 omgeving Gent?

    Hoi,

    weet er iemand omgeving Gent waar ik een Canon 100-400 zou kunnen vinden tegen betaalbare prijs?
    Bij Konijn bijvoorbeeld staat ze 1422€.
    Ik wil ze wel iets meer betalen als het dichtbij is, maar 300€ verschil vind ik toch wat overdreven.

    alvast bedankt,
    Jürgen
    Canon EOS 300D + kitlens, Canon EOS 30D, Tokina 12-24, Canon EF75-300 en een heel lange wishList

  • #2
    Re: betaalbare Canon100-400 omgeving Gent?

    Oorspronkelijk geplaatst door Jürgen_74 Bekijk bericht
    Hoi,

    weet er iemand omgeving Gent waar ik een Canon 100-400 zou kunnen vinden tegen betaalbare prijs?
    Bij Konijn bijvoorbeeld staat ze 1422€.
    Ik wil ze wel iets meer betalen als het dichtbij is, maar 300€ verschil vind ik toch wat overdreven.

    alvast bedankt,
    Jürgen
    Als ik die prijs hier bij een lokale winkel laat zien, zal die er meestal in de buurt trachten te komen, dan koop ik het altijd daar, probeer het gewoon. Maar wel een echte fotowinkel, geen action-shop achtige winkel, daar lukt dat meestal niet.

    Comment


    • #3
      Re: betaalbare Canon100-400 omgeving Gent?

      Foto Rubens Wilrijk 1459 euro - half uurtje rijden van Gent.
      http://www.foto-rubens.be/content/fo...288&startrow=7
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

      Comment


      • #4
        Re: betaalbare Canon100-400 omgeving Gent?

        Inderdaad Wilrijk is al een stuk dichter dan Turnhout voor mij.
        Ik ga inderdaad eerst nog even een lokale winkel proberen en we zien wel. (ik heb dat al eens geprobeerd als ik mijn camera kocht. lokale winkel stond die 1300, Konijn 925. Lokale winkel wou tot 1200 gaan , maar niet lager , volgens hem koopt hij ze duurder in als dat ze bij Konijn geprijsd stonden! )

        alvast bedankt voor de reacties.
        Canon EOS 300D + kitlens, Canon EOS 30D, Tokina 12-24, Canon EF75-300 en een heel lange wishList

        Comment

        Working...
        X