Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

O.K. : geen vieze beesten met ... x-aantal poten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • O.K. : geen vieze beesten met ... x-aantal poten



    Het is geen nieuwe opname, maar ik wou de handschoen van het draadje
    "vieze-beesten-met-zes-acht- of -helemaal-geen-poten-rage" opnemen!
    Tip bij slecht weer: ga aan de slag met een bureaulamp en een stuk nylongaas!

    .

  • #2
    Re: O.K. : geen vieze beesten met ... x-aantal poten

    niet slecht, die kleurbolletjes in dat nylongaas bevallen me wel maar .... zelf zou ik die posten in abstract

    Comment


    • #3
      Re: O.K. : geen vieze beesten met ... x-aantal poten

      Mooi abstract! Leuk om hier iets anders als insecten te zien! (niet dat ik wat tegen de insecten heb hoor, maar verscheidenheid is nóg leuker )
      vriendelijke groeten, Helen
      Updated WWW.HELENICA.NL
      ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

      Comment


      • #4
        Re: O.K. : geen vieze beesten met ... x-aantal poten

        Vieze beesten hela............... het feit dat ik langer de foto bekijk dan doorgaans zegt al iets en ik kan dergelijk initiatief enkel toejuichen toch zoek of beter gezegd mis ik iets in de foto (grote afbeelding) qua opzet vrij geslaagd maar denk, en dit is misschien wel persoonlijk dat een iets meer algemene scherpte en iets meer contrast de foto sterker had gemaakt.
        Maar nogmaals dit is een vrij persoonlijke mening, benieuwd wat andere forum leden hier over denken.
        In elk geval goe bezig
        BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

        Comment


        • #5
          Re: O.K. : geen vieze beesten met ... x-aantal poten

          Bedankt voor de reacties op dit buitenbeentje!

          Comment

          Working...
          X