Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

is de canon eos 350d een goed toestel om mee te beginnen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • is de canon eos 350d een goed toestel om mee te beginnen

    hallo
    Ik ben vrij nieuw in de fotografie
    en zou een graag degelijk toestel kopen
    ik dacht aan de canon eos 350d (vooral omdat deze nu in de mediamarkt 499 euro kost)
    nu is mijn vraag of het de moeite loont om dit te kopen

    mvg bart

  • #2
    Re: is de canon eos 350d een goed toestel om mee te beginnen

    Is de eos 350d een goed toestel om mee te beginnen? Ja
    Is de Alpha een goed toestel om mee te beginnen? Ja
    Is de D50 een goed toestel om mee te beginnen? Ja
    Is de D40(x) een goed toestel om mee te beginnen? Hier heb ik meer twijfels over wegens geen focusmotor in de body en dus enkel lenzen met eigen motor gebruiken als je AF wil


    De tip die constant wordt herhaald: ga naar een fotowinkel waar je de verschillende types eens kunt vasthouden / testen. De dag van vandaag zijn er in die prijsklasse geen slechte DSLR's meer. Het is meer een kwestie van eens vasthouden en uitproberen en kijken welke je het beste ligt. Dat heb ik ook een waardevolle tip gevonden. Als ik fototoestellen van vrienden / collega's vastneem, blijf ik vinden dat dat van mij beter in de hand ligt. Maar mijn hand is dat van een ander niet ...
    Nikon D300
    Tokina 11-16 f/2.8 ; Sigma 18-50 f/2.8 ; Nikkor 35 f/1.8 ; Nikkor 50 f/1.8 ; Sigma 70-200 f/2.8 ; Sigma TC2.0 ; Nikon SB600

    Comment


    • #3
      Re: is de canon eos 350d een goed toestel om mee te beginnen

      koop je zo snel mogelijk die 350D en begin maar te oefenen en prutsen en u amuseren...

      gelijk welke beginner dlsr je koopt, als je van 0 begint, kan je geen miskoop doen


      ps, de 350D is dus een supertoestel om mee te beginnen
      5DmkIII en wat glas

      Comment


      • #4