Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

goede gratis site om foto's op te zetten?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • goede gratis site om foto's op te zetten?

    Hoi,
    Ben op zoek naar een goede gratis site om foto's op te zetten. Flikr vind ik iets te open en te komplex aan mogelijkheden. Mag iets bescheideren zijn en niet zo groots.
    Gewoon een plaats waar ik duidelijk en makkelijk wat foto's kan tonen met eventueel de keuze om wel paswoorden in te voegen voor foto's die nekel voor familie of vrienden zijn.
    Bedankt;
    Dietbo2002
    Last edited by Jo; 31 juli 2007, 09:56. Reden: verplaatst: Gaat niet over foto software / Mod Jo(han)

  • #2
    Re: goede gratis site om foto's op te zetten?

    Ik plaats de mijne hier

    http://foto.zita.be/foto.aspx
    Nikon d50+nikkor 18-55+tamron 28-75+nikkor 55-200vr+panasonic dmc-fz10

    Comment


    • #3
      Re: goede gratis site om foto's op te zetten?

      Picasa/gmail biedt zoiets.

      Comment


      • #4
        Re: goede gratis site om foto's op te zetten?

        De droom voor zoiets is Fototime.com, waarom omdat je hier zeer selectief kan tewerk gaan en je beelden eigelijk niet openbaar zijn , je kan ze openbaar maken daar waar het nodig is, maar je behoudt steeds alle controle over alle beelden. Bijkomend voordeel linken op ander site's is geen probleem.
        Je maakt URL's aan naar believen, voor 1 beeld, één map, alle mappen noem maar op, mogelijkheden te over .

        Je vroeg Gratis, nu..... dit is bijna gratis kost je $23.95 voor een gans jaar met 2 giga aan plaats en 10 giga toegelaten trafiek per maand.

        Ik ben der al zes jaar bij tot mijn volle tevredenheid, alle beelden die ik op BD plaats staan daar op de server.


        MVG, Jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: goede gratis site om foto's op te zetten?

          ...oh ja, je moet alleen een Gmail adres hebben. De rest is gratis zoals je vroeg. Uitnodiging voor account hebben? ->pm.

          Comment


          • #6
            Re: goede gratis site om foto's op te zetten?

            Ik denk dat Esnips jou wel zou bekoren.
            Wil je een kijkje nemen kijk dan eens HIER
            Dit is een door mij geplaatste foto. Als je beetje verder kijkt zie je dat ik er ook diavoorstellingen plaatste en een handleiding van de EOS 350D (in PDF).
            Je merkt het je kan er meer plaatsen dan foto's en je kan ze delen op verschillende wijze. VB privé, gedeeld met vrienden of public. Je kan een map ook delen met iemand zodat die persoon er bevoorbeeld ook foto's kan bij plaatsen etc....
            Veel plezier ooh ja 't is gratis
            WICKED WIKKE

            Comment


            • #7
              Re: goede gratis site om foto's op te zetten?

              Hier zijn een paar gratis sites:

              Photobucket

              Imageshack

              mijn album

              In dit geval is de laatste niet de beste!
              ANALOOG: Minolta XG9, Minolta 500si super, Pentax X50 met allemaal veel glaswerk
              Ook: DIGITAAL: Canon 20D

              Comment


              • #8
                Re: goede gratis site om foto's op te zetten?

                Oorspronkelijk geplaatst door Compumax Bekijk bericht
                ...oh ja, je moet alleen een Gmail adres hebben. De rest is gratis zoals je vroeg. Uitnodiging voor account hebben? ->pm.
                Nee hoor, je moet alleen een google-account aanmaken maar dat kan met eender welk emailadres. Ik ben zeer tevreden van Picasa.
                Nikon D70s - Nikkor 50mm 1.8 - Sigma 105mm 2.8

                Comment


                • #9
                  Re: goede gratis site om foto's op te zetten?

                  Bij www.fotopic.net kan je ook een gratis album online zetten.
                  Tot 250MB is alles gratis, en heb je meer ruimte nodig, dan is de de mogelijkheid om opslagruimte bij te kopen.

                  Ik heb er wel een Premium-account (betalend dus) omdat de datatransfer soms te groot is voor een Free-account (en dan blokkeren ze de boel).

                  Bij een gratis account zetten ze wel reclame op de openingspagina, maar dat blijft nog heel beschaafd (bij sommige gratis fotosites krijg je heel wat meer reclame).

                  Ze moeten ergens geld vandaan halen om de boel draaiende te houden, servers kosten geld, en datatransfer is ook niet gratis.
                  http://barthuysmans.smugmug.com/
                  BD0338BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: goede gratis site om foto's op te zetten?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Ricky Bekijk bericht
                    Hier zijn een paar gratis sites:

                    Photobucket
                    Hier ben ik heel tevreden over.
                    fotofarah
                    Sony Alpha 100 + Minolta AF 50 F1.7 + Minolta AF 28mm F2.8

                    Comment


                    • #11
                      Re: goede gratis site om foto's op te zetten?

                      Ik gebruik ook Fotopic. De gratis versie. Vind het alleen jammer dat ze de foto's wat comprimeren ten koste van de kwaliteit. Weet niet of andere dit ook doen?

                      Groeten,
                      Bart

                      Comment


                      • #12
                        Re: goede gratis site om foto's op te zetten?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Bart Haeve Bekijk bericht
                        Ik gebruik ook Fotopic. De gratis versie. Vind het alleen jammer dat ze de foto's wat comprimeren ten koste van de kwaliteit. Weet niet of andere dit ook doen?

                        Groeten,
                        Bart
                        Bij de Premium account kan je kiezen voor de originele kwaliteit, bij de gratis versie zullen ze op die manier proberen om de kosten wat te drukken.
                        http://barthuysmans.smugmug.com/
                        BD0338BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: goede gratis site om foto's op te zetten?

                          Zijn er ook die gratis ftp servers gebruiken?
                          Nu het tegenwoordig redelijk gemakkelijk is om met Photoshop/Lightroom een portfolio aan te maken?

                          Ik had http://www.psyki.com/ maar daar moet je ook betalen om via ftp te kunnen uploaden.


                          Groetjes

                          Bart

                          Comment


                          • #14
                            Re: goede gratis site om foto's op te zetten?

                            Je provider biedt je gratis webruimte aan,bij telenet heb je 50mb gratis,
                            weet niet hoeveel dit bij Belgacom is.
                            Nikon d50+nikkor 18-55+tamron 28-75+nikkor 55-200vr+panasonic dmc-fz10

                            Comment


                            • #15
                              Re: goede gratis site om foto's op te zetten?

                              Oorspronkelijk geplaatst door ladeti Bekijk bericht
                              Je provider biedt je gratis webruimte aan,bij telenet heb je 50mb gratis,
                              weet niet hoeveel dit bij Belgacom is.
                              Evenveel.

                              Waar je ook nog terechtkan is http://www.fotki.com

                              Zij bieden zelfs de mogelijkheid om via ftp te uploaden
                              (je hoeft enkel een tooltje te downloaden) wat volledig gratis is.

                              Veel succes!
                              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                              Comment

                              Working...
                              X