Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tweedehands nikon d50

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • tweedehands nikon d50

    kan deze kopen voor 300 euro met kitlens 18-55
    heeft nog maar 1800 clicks, wat denken jullie ?
    momenteel ook in bezit van canon eos 400d, jammer dat de lenzen niet uitwisselbaar zijn
    Mijn website: http://www.michelpyck.be

  • #2
    Re: tweedehands nikon d50

    Oorspronkelijk geplaatst door pin13689 Bekijk bericht
    kan deze kopen voor 300 euro met kitlens 18-55
    heeft nog maar 1800 clicks, wat denken jullie ?
    momenteel ook in bezit van canon eos 400d, jammer dat de lenzen niet uitwisselbaar zijn

    Nikon D50 is een leuke en goeie camera maar biedt geen meerwaarde als je reeds een 400D hebt IMO

    Comment


    • #3
      Re: tweedehands nikon d50

      Is een zeer goede koop. Heb een jaar geleden het zelfde pakket gekocht, 2dehands (wel met 1gb geheugenkaart + 2 tassen en hij had een 3800 clicks voor €450)

      Maar ik snap het nut niet van Canon en Nikon door elkaar te gebruiken. Dit gaat je veel meer geld kosten dan dat je je op 1 merk toespitst.
      Daarnaast is het ook niet echt een logische stap om van een EOS 400D naar een D50 te gaan.
      ... see the ART not the TOOL ...

      Comment


      • #4
        Re: tweedehands nikon d50

        Oorspronkelijk geplaatst door Plex Bekijk bericht
        Nikon D50 is een leuke en goeie camera maar biedt geen meerwaarde als je reeds een 400D hebt IMO
        hij belicht beter dan mijn 400d - zie het fameuze onderbelichtingsprobleem van de 400d
        Mijn website: http://www.michelpyck.be

        Comment


        • #5
          Re: tweedehands nikon d50

          Als je het je kan permitteren, waarom niet dan? Absoluut geen slechte prijs.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment

          Working...
          X