Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wie helpt mij bij mijn lenskeuze . . .

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • wie helpt mij bij mijn lenskeuze . . .

    Hallo mijn naam is william en ik wilde eens weten hoe jullie er over denken.

    Ik heb twee weken geleden een Nikon D40x gekocht met een 18-55 en een 55-200 objectief .
    Wat ik voornamelijk met het toestel nu doe is huis tuin en keuken plaatjes en volgende week proberen om euro disney mooi vast te leggen.
    Nu is mijn vraag welke lens kun je in euro disney het beste gebruiken
    en is het verstandig om nog een externe flitser aan te schaffen.

    zo ja wat is het voordel van een externe flitser en aan welke flitser zitten jullie dan te denken voor op mijn D40x

    zie graag jullie reacties tegemoet

    groetjes wiliam
    Last edited by Franciskine; 21 juli 2007, 10:29. Reden: Titelaanpassing . . .

  • #2
    Re: wie helpt mij

    Voor Huis Tuin en Keuken fotografie heb je zeker en vast een goede camera met bijhorend lenzen set.
    Mijn Raad :gebruik op je uitstap naar EuroDisney je 18/55mm en het ingebouwd flitsertje van je D40, dat is meer dan genoeg voor eventuele invulflits. Wel opletten met je zonnekap als je flitst op 18mm.Zet je toestel op P (programma-automaat),of de Auto stand, laat het toestel het werk doen, zodat jij alleen maar moet kijken naar een goede compositie en voor de rest genieten van de uitstap. Laat je niet afremmen door de techniek maar laat de spontaniteit primeren. Zo onstaan dikwijls de mooiste foto's.



    Het voordeel van een externe flitser? Zijn kracht ! De ideale combinatie voor op jou toestel, de SB-400 eventueel de SB-600

    Comment

    Working...
    X