Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

top foto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • top foto

    Hallo een klein vraagje.
    Op 18 mei bestel en betaal ik via internet een aantal zaken bij top-foto waaronder ook een statiefring ( witte) van canon voor op mijn 70-200 L f4 lens.
    Deze is nog steeds niet geleverd.
    Nu zegt men mij bij top-foto dat deze ring nergens zou te verkrijgen zijn????

    Waarom word deze dan eigenlijk aangeboden via hun site ????

    Kan iemand daar van meespreken of mij een plaats geven waar deze wel te verkrijgen zou zijn?
    Digitale groeten
    K.J.W.

  • #2
    Re: top foto

    .de of .be

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


    Comment


    • #3
      Re: top foto

      Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
      .de of .be
      sorry t'is .de
      Digitale groeten
      K.J.W.

      Comment


      • #4
        Re: top foto

        Oorspronkelijk geplaatst door komjewok Bekijk bericht
        Hallo een klein vraagje.
        Op 18 mei bestel en betaal ik via internet een aantal zaken bij top-foto waaronder ook een statiefring ( witte) van canon voor op mijn 70-200 L f4 lens.
        Deze is nog steeds niet geleverd.
        Nu zegt men mij bij top-foto dat deze ring nergens zou te verkrijgen zijn????

        Waarom word deze dan eigenlijk aangeboden via hun site ????

        Kan iemand daar van meespreken of mij een plaats geven waar deze wel te verkrijgen zou zijn?
        Ik dacht dat deze ring zwart was? Misschien staat er de foute foto bij.
        De vraag waarom de ring dan aangeboden wordt die had je beter aan hun gesteld denk ik. Vermoedelijk zal dit gaan om een foutje op de site ofzo...?

        Comment


        • #5
          Re: top foto

          Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_T Bekijk bericht
          Ik dacht dat deze ring zwart was? Misschien staat er de foute foto bij.
          De vraag waarom de ring dan aangeboden wordt die had je beter aan hun gesteld denk ik. Vermoedelijk zal dit gaan om een foutje op de site ofzo...?
          Ik veronderstel dat deze ring wel de wiite ring is.
          Op de vraag waarom deze op de site staat krijg je gewoon het antwoord :

          maar deze „Stativschelle“ staat bij alle fotowinkels in het gamma, ook al is deze nergens leverbaar.
          Digitale groeten
          K.J.W.

          Comment


          • #6
            Re: top foto

            Oorspronkelijk geplaatst door komjewok Bekijk bericht
            Ik veronderstel dat deze ring wel de wiite ring is.
            Op de vraag waarom deze op de site staat krijg je gewoon het antwoord :

            maar deze „Stativschelle“ staat bij alle fotowinkels in het gamma, ook al is deze nergens leverbaar.
            Deze statiefring is in het zwart en Canon zilver grijs verkrijgbaar en zijn bij Canon Europe op voorraad en bij de meeste Canon dealers ook.
            Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

            Comment


            • #7
              Re: top foto

              Hallo! Heelaas wachten wij op de levering. Deze ring is ook bij andere winkels momenteel niet leverbaar. Ik heb tog al gevraagd of wij de voorschot zullen terugbetalen - ook wij kunnen niet meer dan wachten. (P.S.: Otto - u weet ook dat deze ring NIET leverbaar is. ;-) )

              Comment


              • #8
                Re: top foto

                Ingo
                Zie mail.
                Digitale groeten
                K.J.W.

                Comment

                Working...
                X