Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panasonic FZ8 versus Sony H2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Panasonic FZ8 versus Sony H2

    Ik zit voor mijn reis naar Nepal te twijfelen tussen een Panasonic FZ8 en Sony H2. Welke is aan te raden? Of heeft iemand nog andere suggesties? Ik heb ook nog een Kodak Easyshare Z712 en Fujifilm Finepix S5700 overwogen. Mijn budget gaat tot ongeveer 250 euro. Alvast bedankt!

  • #2
    Re: Panasonic FZ8 versus Sony H2

    Die Sony H2 is volgens mij nergens meer te krijgen. De keuze gaat nu tussen de Panasonic FZ8, Fuji S5700 en Kodak Z712. Is de Panasonic zijn 100 euro extra ook echt waard?

    Comment


    • #3
      Re: Panasonic FZ8 versus Sony H2

      Ik heb de Sony H2 eergisteren nog gezien in de Mediamarkt-Antwerpen
      Weet wel de prijs niet meer vanbuiten, heb 'r eigenlijk niet op gelet...

      'K heb hem zelf enkele maanden geleden gekocht, en ben er heel tevreden van...
      M'n vriendin gebruikt 'm nu 't vaakst (HOF week 27, 2de foto), ik neem 'm soms mee als back-up voor m'n D50, of als 'k geen zin heb om veel mee te sleuren...
      Ik kan wel niet vergelijken met de andere toestellen die je aanhaalt, want nooit gebruikt...
      Grtz, Tigra-Boy
      ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

      Comment


      • #4
        Re: Panasonic FZ8 versus Sony H2

        Ik kan niets zeggen over de andere toestellen maar ik heb sinds vorige week de panasonic FZ 8 en bevalt heel aardig (wel iets duurder dan 250€) die Leica lenzen zijn imo de max .Groetjes G.

        Comment


        • #5
          Re: Panasonic FZ8 versus Sony H2

          Heb zelf een H2 en heel content... heb ook al foto's gezien van de panasonic maar hebben sneller een donkere kleur...
          H2 is nog te koop in sommige carrefours... of konijnenberg.be maar op=op
          Camera: Sony DSC-H2
          Nog veeeeel te leren...
          Meer foto's op de Flickr-website

          Comment

          Working...
          X