Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beste all-round objectieven ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beste all-round objectieven ?

    Kenners gevraagd ?

    Ik ben een beginnend fotografie-hobbyist, net een petax k10d aangeschaft.
    Daarop had ik graag een objectiefje gezet waar ik zowel spinnen kan mee fotograferen, alsook vogels hoog in de lucht.
    Wat raden jullie me aan ?
    Of bestaat zoiets niet is het of het één of het ander ?

    Alvast bedankt.
    Pentax K10D - 18-55mm en 50-200mm .
    Flitser Pentax AF 360 FGZ

  • #2
    Re: Beste all-round objectieven ?

    Oorspronkelijk geplaatst door gravis Bekijk bericht
    Kenners gevraagd ?

    Ik ben een beginnend fotografie-hobbyist, net een petax k10d aangeschaft.
    Daarop had ik graag een objectiefje gezet waar ik zowel spinnen kan mee fotograferen, alsook vogels hoog in de lucht.
    Wat raden jullie me aan ?
    Of bestaat zoiets niet is het of het één of het ander ?

    Alvast bedankt.
    Als je kwaliteit wil is het het één of het ander. Macro of tele.

    Paul.
    DPaul - A.FIAP
    D810, nikkors and other stuff

    Comment


    • #3
      Re: Beste all-round objectieven ?

      Kunnen jullie me ook vertellen waar ik moet op letten bij de aanschaf van tele of macro ???

      want ik heb een bon van 100€ liggen van de winkel waar ik m'n camera kocht en ga me het één of het ander gaan kopen dan hé .

      vb wat is het makkelijkste om mee te beginnen macro of tele ?
      Ik ben echt een beginnertje dus, gisteren wist ik nog nie eens wat sluitertijd en diafragma waren !

      Sorry voor de vele vragen , maar als ik morgen iets ga kopen van 300€ of zo en later blijkt dat ik brol gekocht heb
      Pentax K10D - 18-55mm en 50-200mm .
      Flitser Pentax AF 360 FGZ

      Comment


      • #4
        Re: Beste all-round objectieven ?

        Moeilijke vragen. Alles hangt af wat je zelf wil.