Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Olympus 720 of 770

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Olympus 720 of 770

    Heeft er iemand ervaring met deze camera's?

    Ik had dus graag een compactje gekocht (heb reeds een spiegelreflex), te gebruiken om gewoon in mijn handtas te steken, om mee te nemen op reis tijdens ietwat actievere tochten, enz.

    Ik had graag een waterdichte camera gehad, niet om foto's onder water te nemen, wel om foto's te nemen op plaatsen waar het nat is, kwestie van niet beperkt te zijn in waar ik het toestel mee naartoe neem. Ik heb met mijn oude camera nog zo'n onderwaterbehuizing gebruikt en erg handig is dat toch niet. En dat neem je niet mee als je bijvoorbeeld eens gaat kayaken.

    Nu lees ik op de DPreview sites wel heel erg slecht commentaren over deze toestellen. Zijn ze dan zo slecht? Of zijn dat commentaren van echte kenners die over zaken vallen waar een leek niet op let? De commentaren doen me in ieder geval wel twijfelen.

  • #2
    Re: Olympus 720 of 770

    Hallo,

    ik ken persoonlijk de 720 of 770 niet, maar wij hebben er een mju 740 bij.
    Een leuk klein, spatwaterdicht compactje met 7.2 megapixeltjes.
    Echter, de nadelen... Geen optische zoeker in combinatie met een niet al te scherp lcd schermpje
    en bij een iets hoger ISO getal produceert ie geen foto, maar een grote ruisbak.
    Dit laatste schijnt bij de meeste multimegapixel compactjes voortaan regel te zijn .

    Ik wil ook een nieuw compactje, maar nu koop ik nog niets.
    De kwaliteit is TE slecht om er Euro's aan uit te geven!

    Groet en succes.
    Adrie

    Comment

    Working...
    X