Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vlinder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vlinder

    ...en waaien dat 't deed, je ziet het een beetje aan de vleugels, toch vond ik het nog de moeite om hem te posten, is 't wat?



    'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
    Grtjs, Jacky

  • #2
    Re: Vlinder

    die staat er mooi op
    nikon d200 // 28/70f2,8 // 150f2,8 macro// 70f2,8 macro// 50/500 f6,3

    Comment


    • #3
      Re: Vlinder

      dat is zeker wat!
      ik heb mij ook gewaagd aan enkele foto's met deze wind,
      maar die komen er lang zo goed niet uit hoor.
      Mooi zo!
      Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC
      http://gallery.atsharp.com

      Comment


      • #4
        Re: Vlinder

        mooie kleuren, past er wel maar net op hè.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Vlinder

          Oorspronkelijk geplaatst door jkluits Bekijk bericht
          die staat er mooi op
          Inderdaad
          Mvg Tim

          Comment


          • #6
            Re: Vlinder

            Je ziet het wel een beetje héél veel aan de vleugels. En aan de rest ook
            Ik vind de foto niet mooi Jackske.

            f9 is veel te laag om een vlinder mooi te fotograferen vanuit dit standpunt.
            En 1/100 bij wind ... da's om bewegingsonscherpte vragen.

            Je ISO stond op 200. Ik werk bij zo'n condities minstens op ISO 400, en vaak hoger. Het zal al stukken makkelijker werken.

            Vlinders zijn niet gemakkelijk. Het vraagt nog veel meer oefening dan paddo's om ze er goed op te krijgen.
            Meer foto's op mijn website

            Comment


            • #7
              Re: Vlinder

              Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
              Je ziet het wel een beetje héél veel aan de vleugels. En aan de rest ook
              Ik vind de foto niet mooi Jackske.

              f9 is veel te laag om een vlinder mooi te fotograferen vanuit dit standpunt.
              En 1/100 bij wind ... da's om bewegingsonscherpte vragen.

              Je ISO stond op 200. Ik werk bij zo'n condities minstens op ISO 400, en vaak hoger. Het zal al stukken makkelijker werken.

              Vlinders zijn niet gemakkelijk. Het vraagt nog veel meer oefening dan paddo's om ze er goed op te krijgen.
              Tja, die camera's en die statieven hé. Als ik de iso hoger zet zit ik spijtig genoeg met vervelende ruis en als ik de F hoger zet moet ik dan weer een statief gebruiken. Als ik hier die mooie foto's van vlinders zie passeren denk ik
              dikwijls:is dat nu op statief of niet? Hol maar achter een vlinder met een statief

              Maar zoals je suggereert...oefening baart kunst..woecht maar ...binnenkort kom ik ook wel aanzetten met een betere foto van een vlinder..

              Groetjes,jacky
              'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
              Grtjs, Jacky

              Comment


              • #8
                Re: Vlinder

                Jacky laat u niet ontmoedigen volgende keer beter
                al doende leert men

                Comment


                • #9
                  Re: Vlinder

                  Oorspronkelijk geplaatst door Elmaar Bekijk bericht
                  Jacky laat u niet ontmoedigen volgende keer beter
                  al doende leert men
                  Hé, dat is héél attent van je, dank je wel, maar ik vind dit niet ontmoedigend hoor, het komt me over als een aanmoediging voor bèter. Als je de achterliggende bedoeling snapt dan ervaar je dat als goede raad en die is altijd welkom.
                  'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                  Grtjs, Jacky

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vlinder

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jackske Bekijk bericht
                    Hé, dat is héél attent van je, dank je wel, maar ik vind dit niet ontmoedigend hoor, het komt me over als een aanmoediging voor bèter. Als je de achterliggende bedoeling snapt dan ervaar je dat als goede raad en die is altijd welkom.
                    Dat is de juiste spirit
                    mvg,
                    Ludo V.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vlinder

                      Iedereen bedankt voor de reacties
                      'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                      Grtjs, Jacky

                      Comment

                      Working...
                      X