Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Nikon pro bodies?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe Nikon pro bodies?

    Weet er iemand al meer van de nieuwe nikon pro bodies?

    T.
    Nikon stuff rocks :-)

  • #2
    Re: Nieuwe Nikon pro bodies?

    Oorspronkelijk geplaatst door tbotten Bekijk bericht
    Weet er iemand al meer van de nieuwe nikon pro bodies?

    T.
    't is stilte voor de storm hoop ik. de winkeliers weten allemaal van niets. maar naar 't schijnt weten die het zelf altijd pas later dan de klanten...
    er wachten er veel denk ik...

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe Nikon pro bodies?

      waarom zou er iemand meer weten?

      zolang Nikon zelf geen officiële release doet is al wat er hierover geschreven wordt klinkklare onzin en verzinsels

      wachten is dus de enige oplossing
      some toys 4 big boys
      http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe Nikon pro bodies?

        In de advertentie van foto klein professional (nl) in de laatste Focus wordt de D200 aangeboden voor 1099,- eur. En dit lijkt mij geen grijze import... (ow dit is niet echt een pro toestel zeker ?)
        Ik vermoed dus dat er wel wat op til is bij Nikon. Het mag ook wel

        Grz.

        DucBlade
        Last edited by DucBlade; 16 juli 2007, 16:36. Reden: toevoeging aan de tekst
        Nikon + glasbak
        Failure is always an option...

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe Nikon pro bodies?

          Oorspronkelijk geplaatst door DucBlade Bekijk bericht
          In de advertentie van foto klein professional (nl) in de laatste Focus wordt de D200 aangeboden voor 1099,- eur. En dit lijkt mij geen grijze import... (ow dit is niet echt een pro toestel zeker ?)
          Ik vermoed dus dat er wel wat op til is bij Nikon. Het mag ook wel

          Grz.

          DucBlade
          Dit is wel heel goedkoop !
          BD0497BE : Nikon body + glas
          www.RudyVerrijt.info

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe Nikon pro bodies?

            Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
            Dit is wel heel goedkoop !
            Hoezo goedkoop?

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwe Nikon pro bodies?

              Foto Klein Proffesional is ex btw he

              Greetz rich
              D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

              Comment


              • #8
                Re: Nieuwe Nikon pro bodies?

                Oorspronkelijk geplaatst door DucBlade Bekijk bericht
                In de advertentie van foto klein professional (nl) in de laatste Focus wordt de D200 aangeboden voor 1099,- eur. En dit lijkt mij geen grijze import... (ow dit is niet echt een pro toestel zeker ?)
                Ik vermoed dus dat er wel wat op til is bij Nikon. Het mag ook wel

                Grz.

                DucBlade
                dat is het vervelende van de advertenties van foto klein. Die adverteren altijd EX 19% BTW. Iets wat volgens mij volgens de wet niet eens meer mag. De makro heeft daar enkele jaren geleden een heel gedoe mee gehad en sindsdien staan ook daar de prijzen incl. BTW aangegeven (naast de ex btw prijzen )
                Website : www.alextimmermans.com
                Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
                Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuwe Nikon pro bodies?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                  Hoezo goedkoop?
                  1099 Eur voor een nieuwe D200.
                  Blijkbaar is het zonder BTW, maar dan is nog steeds een zeergoede prijs.

                  Momenteel geef ik de voorkeur om dit soort electronica in Belgie te kopen, de BTW is wel ietske meer maar je hebt 24maand garantie.
                  BD0497BE : Nikon body + glas
                  www.RudyVerrijt.info

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nieuwe Nikon pro bodies?

                    Je kan hier in nl ook garantie bijkopen mocht je dit eventueel nodig achten in nederland.

                    Daarintegen heb je als nederlandse consument recht op garantie voor de duur dat je mag verwachten dat het apperaat om goed te functioneren.

                    Bijv een D200 omdat deze hier ter sprake is heeft een fabrieksgarantie van zeg 1 jaar.
                    Gaat na 1,5 jaar de sensor kapot door gebruik, ( niet misbruik van verkeerd cleanen oid ) heb ej nog steeds garantie.

                    Btw inc btw zit je zo rond de 1307€
                    Mijne is gekocht 02/05/2007 voor 1299€
                    Foto Klein ( niet proffesional )
                    En heb hem toendertijd bij foka voor dezelfde prijs gezien.
                    ( beide een normale winkel, niet enkel webshop )
                    Dus ja wat heet goedkoop.


                    Greetz rich
                    D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nieuwe Nikon pro bodies?

                      Oorspronkelijk geplaatst door DrJeckyll Bekijk bericht
                      Je kan hier in nl ook garantie bijkopen mocht je dit eventueel nodig achten in nederland.

                      Daarintegen heb je als nederlandse consument recht op garantie voor de duur dat je mag verwachten dat het apperaat om goed te functioneren.

                      Bijv een D200 omdat deze hier ter sprake is heeft een fabrieksgarantie van zeg 1 jaar.
                      Gaat na 1,5 jaar de sensor kapot door gebruik, ( niet misbruik van verkeerd cleanen oid ) heb ej nog steeds garantie.
                      Al eens geprobeerd na 1,5 jaar jouw recht te halen bij Nikon ???
                      Dat kun je echt vergeten. Men steek gewoon de kop in het zand.
                      Ik kan (helaas) uit ervaring spreken. Contact gehad tot aan de hoofddirectie : Men was niet thuis

                      En het zal bij anderen niet anders zijn ben ik bang voor.
                      Website : www.alextimmermans.com
                      Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
                      Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nieuwe Nikon pro bodies?

                        Oorspronkelijk geplaatst door tbotten Bekijk bericht
                        Weet er iemand al meer van de nieuwe nikon pro bodies?

                        T.
                        Ik heb ook al eens een topic opgestart in deze aard, maar het blijft wachten op de specificaties... Nikon heeft blijkbaar nu zijn informatielekken beter onder controle dan bij de vorige releases. Misschien plaatsen ze wel zo'n teaser online zoals bij de Nikon D80. In ieder geval vind ik het beter te wachten op een perfect werkende camera die ineens in voldoende grote aantallen beschikbaar zal zijn

                        MVG,

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nieuwe Nikon pro bodies?

                          Oorspronkelijk geplaatst door DrJeckyll Bekijk bericht
                          Foto Klein Proffesional is ex btw he

                          Greetz rich

                          Yeah, sorry guys. Ik heb natuurlijk weer niet de kleine lettertjes gelezen hé
                          Nikon + glasbak
                          Failure is always an option...

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nieuwe Nikon pro bodies?

                            Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                            In ieder geval vind ik het beter te wachten op een perfect werkende camera die ineens in voldoende grote aantallen beschikbaar zal zijn

                            MVG,
                            Inderdaad, dat zou nog eens vooruitgang zijn Hehe
                            SHARPimages.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nieuwe Nikon pro bodies?

                              Oorspronkelijk geplaatst door FrederikV Bekijk bericht
                              Inderdaad, dat zou nog eens vooruitgang zijn Hehe
                              De Nikon D200 en de Nikon 2DSx zijn overal ruim verkrijgbaar.
                              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                              Comment

                              Working...
                              X