Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Canon 30D probleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe Canon 30D probleem

    Gisteren mijn 30D aangekregen en onmiddellijk uitgepakt , geduldloos wachten op de batterij die moet opladen , en dan de eerste foto’s nemen… oei.. oei.. en dan een probleem vaststellen.

    Als ik de flits wil activeren valt de camera uit en moet ik de batterij verwijderen en terug plaatsen om de camera terug in werking te zetten. (het klepje met de flits spring ook niet omhoog)
    Hetzelfde ook als ik de camera op vol automatisch gebruik en het toestel beslist dat er flitslicht nodig is.

    Ik heb Canon (etbass) en de verkoper (Touchdown) al van het probleem op de hoogte gebracht, nu nog afwachten op de reactie. (Touchdown is in verlof tot woensdag)

    Moest er hier iemand zijn die het probleem zo weet op te lossen hoor ik het graag.
    Zo geklikt.
    Nikon D300 - Nikon 18-200mm VR - Nikon 85mm f1.8D - Nikon 35mm f1.8G - Nikon SB600

  • #2
    Re: Nieuwe Canon 30D probleem

    Terug sturen naar dealer!
    Last edited by ijsboer; 17 juli 2007, 20:09.

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe Canon 30D probleem

      Oorspronkelijk geplaatst door ijsboer Bekijk bericht
      Terug sturen naar Canon!
      Nooit naar Canon, daar heb je niks mee te maken, maar naar Touchdown. Typisch een DOA.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe Canon 30D probleem

        Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
        Nooit naar Canon, daar heb je niks mee te maken, maar naar Touchdown. Typisch een DOA.
        Precies. En Michael kennende lost die dat tot volle tevredenheid op...

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe Canon 30D probleem

          Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk bericht
          Precies. En Michael kennende lost die dat tot volle tevredenheid op...
          Zojuist bericht gekregen van etbass(Canon)

          "Als een net aangekocht toestel defect is moet u terug gaan naar de dealer. Dit moet binnen 8 dagen gebeuren zodat de dealer dit toestel als DOA kan aanmelden bij Canon. Het toestel word dan opgehaald en wij gaan het toestel nakijken en u krijgt een nieuw toestel van de dealer. Wij crediteren het toestel weer bij de dealer."

          Nu nog even wachten dat Michael terug uit verlof is
          Zo geklikt.
          Nikon D300 - Nikon 18-200mm VR - Nikon 85mm f1.8D - Nikon 35mm f1.8G - Nikon SB600

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe Canon 30D probleem

            Zaterdag langs Michael geweest en deze heeft de camera ingeruild voor een perfect werkende nieuwe 30D
            Zo geklikt.
            Nikon D300 - Nikon 18-200mm VR - Nikon 85mm f1.8D - Nikon 35mm f1.8G - Nikon SB600

            Comment

            Working...
            X