Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Van D100 naar de D200

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Van D100 naar de D200

    Sinds een maand geleden heb ik mijn eerste spiegelreflex gekocht Nikon D100 (2de hands bij een fotowinkel).
    Wat blijkt nu, bij actiefoto´s klapt de spiegel ofzo niet snel terug.
    Ik weer terug naar de winkel, het kon gemaakt worden maar mijn vertrouwen is eruit.
    Ik heb nu een Nikon D200 (nieuw) gekocht en donderdag of vrijdag kan ik em ophalen.
    Ik verheug me er helemaal op.

    Ik lees vooral veel positieve verhalen over de D200
    http://www.R-Donker.nl Druk lerende.
    Nikon D200 ___Nikkor AF-S 18-70mm F3.5-4.5G DX ED___Sigma APO 70-300mm F4-5.6 DG macro___Sigma 150mm F/2.8 EX DG APO HSM Macro 1:1__SB800

  • #2
    Re: Van D100 naar de D200

    Daar zal je veel plezier aan hebben hoor. Is een prachtig toestel.
    Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
    Hier op dit forum.

    Comment


    • #3
      Re: Van D100 naar de D200

      Geen appelen met peren vergelijken he de d100 heeft zijn degelijkheid meer dan bewezen en de d200 is dan weer natuurlijk een veel recenter toestel he en idd veel sneller dan de d100.

      Comment


      • #4
        Re: Van D100 naar de D200

        Ik heb voor een klein jaartje de D70s gehad tot tevredenheid maar de D200 is toch een grote sprong voorwaarts. Het toestel ligt me gewoon goed in de hand. Bediening is intuitief etc etc Je zal het je zeker niet beklagen

        Comment


        • #5
          Re: Van D100 naar de D200

          Oorspronkelijk geplaatst door jan van ginkel Bekijk bericht
          Daar zal je veel plezier aan hebben hoor. Is een prachtig toestel.
          www.janvanginkel.be
          Hopelijk meer plezier dan ik met dat in elkaar gelijmd ding. En een betere sevice.
          Bij het schoonmaken van mijn Nikon D200 ontdekte ik dat het ingelijmde beschermglaasje ontbrak voor het bovenste LCD-scherm. Wanneer dat gebeurd is weet ik niet want het valt niet direct op dat het weg is. Hebben ze bij Nikon slechte lijm gebruikt? Ik ben altijd heel voorzichtig met mijn spullen, maar het is waarschijnlijk eraf

          Comment


          • #6
            Re: Van D100 naar de D200

            Proficiat, je zult het je niet beklagen. Wel veel oefenen en 1 stap met 'n keer zetten want dat toestel zit barstensvol mogelijkheden. Was mijn allereerste contact met 'n dSLR en 't was toch 'n beetje intimiderend.
            Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
            MySite - All your base are belong to us - What you say

            Comment


            • #7
              klinknagels, lijm en overactieve mods

              er bestaan meer dan genoeg tweedehandse D100's op leeftijd die nog steeds aan elkaar 'plakken'

              buite dat ene schermpje van binnuit heb ik nog geen lijmdefecten van een D200 tegengekomen

              dusja.. enjoy your D200 en heb vooral geen schrik dat ie uit elkaar valt. dat ding kan tegen een serieuze stoot

              (oh ja "lijmen" is tegenwoordig een breed toegepast en moderne techniek. indien de juiste lijm op de juiste materialen gebruikt wordt is't sterker dan lassen)
              foto als spiegel of als venster?

              Comment


              • #8
                Re: Van D100 naar de D200

                Ik zal superlijm bij de hand houden.
                Maar ik ben er niet bang voor hoor.
                Je hebt toch een topmerk en overal heb je weleens een maandagochtend geval tussen zitten.
                Dat is gewoon domme pech.
                http://www.R-Donker.nl Druk lerende.
                Nikon D200 ___Nikkor AF-S 18-70mm F3.5-4.5G DX ED___Sigma APO 70-300mm F4-5.6 DG macro___Sigma 150mm F/2.8 EX DG APO HSM Macro 1:1__SB800

                Comment

                Working...
                X