Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sluiting Waterschei

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sluiting Waterschei

    Ik heb net het bericht gelezen dat de mijn van Waterschei vanaf vandaag NIET meer toegankelijk is voor fotograven en modellen.
    Met heimwee denk ik dan terug aan deze unieke locatie, waar veel onder ons heel mooie herinneringen (en foto's) aan overhielden
    Spijtig ...

    Gie.
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

  • #2
    Re: Sluiting Waterschei

    Het fijne van dit bericht is dan weer dat er nu gezocht moet worden naar een nieuwe locatie, ook dat heeft zijn voordelen.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

    Comment


    • #3
      Re: Sluiting Waterschei

      Oorspronkelijk geplaatst door stengil Bekijk bericht
      Ik heb net het bericht gelezen dat de mijn van Waterschei vanaf vandaag NIET meer toegankelijk is voor fotograven en modellen.
      Met heimwee denk ik dan terug aan deze unieke locatie, waar veel onder ons heel mooie herinneringen (en foto's) aan overhielden
      Spijtig ...

      Gie.

      Weet je toevallig ook waarom? ben er al een paar keer geweest al moest ik er meer dan 400 km per dag voor rijden,was altijd de moeite waard, als het rot weer was kon je altijd nog in de studio daar je foto,s maken, vind het jammer dat het dicht gaat
      D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
      www.langenacker.nl

      Comment


      • #4
        Re: Sluiting Waterschei

        Er zijn regels en die dienen gerespecteerd te worden
        Als 99,5 % van de modellen en fotograven zich daar aan houd loopt alles op wieltjes ... bij die 0,5 % zit dan één clojo die het naar de knopen helpt...
        Ach ja in onze maatschappij is het niet anders toch
        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

        Comment


        • #5
          Re: Sluiting Waterschei

          Oorspronkelijk geplaatst door stengil Bekijk bericht
          Er zijn regels en die dienen gerespecteerd te worden
          Als 99,5 % van de modellen en fotograven zich daar aan houd loopt alles op wieltjes ... bij die 0,5 % zit dan één clojo die het naar de knopen helpt...
          Ach ja in onze maatschappij is het niet anders toch
          Dan word die klojo vriendelijk bedanktweer zo,n persoon die het verziekt voor anderen
          D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
          www.langenacker.nl

          Comment


          • #6
            Re: Sluiting Waterschei

            Hij heeft de inkom van de andere mijn (Beringen) omzeilt, wou geen 15 € betalen
            Ongevraagd binnen, geen waarschuwingen, geen raadgevingen en is door een luik gevallen , zeven (7) meter lager ...
            De verantwoordelijken van de mijnen Genk beslissen dus met onmiddellijke ingang, iedereen met een fototoestel de toegang te verbieden

            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

            Comment


            • #7
              Re: Sluiting Waterschei

              Oorspronkelijk geplaatst door stengil Bekijk bericht
              Hij heeft de inkom van de andere mijn (Beringen) omzeilt, wou geen 15 € betalen
              Ongevraagd binnen, geen waarschuwingen, geen raadgevingen en is door een luik gevallen , zeven (7) meter lager ...
              De verantwoordelijken van de mijnen Genk beslissen dus met onmiddellijke ingang, iedereen met een fototoestel de toegang te verbieden

              Sinds wanneer moet je daar entree betalen? Wij zijn gewoon doorgelopen..
              http://www.ijsregen.com

              Comment


              • #8
                Re: Sluiting Waterschei

                Fotografen betalen 15 euro toegang.
                Voor die 15 euro ben jij en je model dan ook verzekerd tegen ongevallen, net zoals de andere bezoekers.

                Ik vind het ook zeer spijtig dat de mijnen gesloten worden voor fotografen.
                Watershei was een echt paradijs voor fotografie op lokatie.
                Prachtige oude gebouwen (met lichtkoepels) , industriële omgeving, 300 Ha prachtige natuuromgeving met hier en daar ondiepe poelen, enz..
                Last edited by zunoel; 14 juli 2007, 13:14.
                Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                Comment


                • #9
                  Re: Sluiting Waterschei

                  Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                  Fotografen betalen 15 euro toegang.
                  Voor die 15 euro ben jij en je model dan ook verzekerd tegen ongevallen, net zoals de andere bezoekers.

                  Ik vind het ook zeer spijtig dat de mijnen gesloten worden voor fotografen.
                  Watershei was een echt paradijs voor fotografie op lokatie.
                  Prachtige oude gebouwen (met lichtkoepels) , industriële omgeving, 300 Ha prachtige natuuromgeving met hier en daar ondiepe poelen, enz..
                  Heb daar nooit moeten betalen en toch al verschillende keren daar geweest.

                  Grt,
                  JanMetDePet
                  Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sluiting Waterschei

                    Oorspronkelijk geplaatst door JanMetDePet Bekijk bericht
                    Heb daar nooit moeten betalen en toch al verschillende keren daar geweest.

                    Grt,
                    JanMetDePet

                    Ben je dan wel via de gewone ingang gegaan?

                    Groetjes, ook een Jan maar dan Zonder Pet
                    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                    www.langenacker.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sluiting Waterschei

                      Oorspronkelijk geplaatst door NoName Bekijk bericht
                      Ben je dan wel via de gewone ingang gegaan?

                      Groetjes, ook een Jan maar dan Zonder Pet
                      Zeker weten hoor...de sleutels netjes meegekregen

                      Grt,
                      JanMetDePet
                      Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

                      Comment


                      • #12
                        Re: Sluiting Waterschei

                        Ik had het wel over de mijn in Waterschei.
                        In beringen ben ik nog niet geweest.
                        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Sluiting Waterschei

                          Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                          Ik had het wel over de mijn in Waterschei.
                          In beringen ben ik nog niet geweest.

                          Ik had het ook over waterschei, en ben ook wel in Beringen geweest
                          maar dat al weer een tijd geleden
                          D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                          www.langenacker.nl

                          Comment


                          • #14
                            Re: Sluiting Waterschei

                            Oh sorry....ik had het inderdaad over Beringen
                            Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

                            Comment


                            • #15
                              Re: Sluiting Waterschei

                              Toch typisch, je moet 15,00 euro entree betalen om GANS de dag VOLLEDIG BESCHIKKING over het domein te krijgen, met inbegrip van een semi ingerichte studio. En dan moet een of andere klojo het verzieken.

                              Nu ja, van de vele malen dat ik er geweest ben, heb ik ook de meeste keren niet moeten betalen. Jammer, op naar de volgende lokatie dus ....

                              Comment

                              Working...
                              X